تــوزيع 9500 حلقه لاستيك بين مالكين ناوگان حمل و نقل جــاده اي استان هرمزگان



مدير كل راهداري و حمل ونقل جاده اي استان از توزیع بيش از 950۰ حلقه لاستیک در چهار ماهه نخست سال جاری ميان رانندگان خودروهای سنگین برون شهري استان خبر داد و گفت: این تعداد لاستیک با برنامه ریزی های صورت گرفته از طريق پایانه بار بندرعباس در سایزهای مختلف بین رانندگان توزیع شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی ابراز داشت: به منظور رفع مشکل رانندگان در تأمین اقلام اساسی مورد نیاز، برنامه ریزی لازم برای توزیع لاستیک بین رانندگان ناوگان جاده ای صورت گرفته است .

وی گفت: پس از  ثبت درخواست در سامانه و اخذ معرفی نامه از محل های اعلام شده است و اختصاص سهمیه لاستيك توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان با معرفی عاملان فروش، رانندگان بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان (ميزان كاركرد) ، جهت دریافت حواله با برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک به این مراکر مراجعه و لاستیک مورد نياز خود را  دريافت کرده اند.

عابدینی با اشاره به نحوه توزيع لاستيك ناوگان سنگين حمل و نقل جاده اي استان افزود: توزیع حواله لاستیک بصورت حضوری در پایانه بار بندرعباس صورت می گیرد و مالكان ناوگان حمل و نقل عمومي بار و مسافر جاده اي می توانند پس از ثبت درخواست با دریافت کد تاییديه که به صورت پیامک اطلاع رسانی می شود پس از طي مراحل مربوطه نسبت به دريافت حواله لاستيك اقدام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح كرد: درخواست ها با فاصله 30 روزه صورت می گیرد و با بررسی سیستمی پیمایش ناوگان (عملکرد بارنامه و صورت وضعیت) ، ناوگان حمل و نقل دو  حلقه لاستیک دریافت خواهند کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها