اسلام باوقار، عضو شورای شهر بندرعباس:

با دست خودمان داریم خودمان را چال می‌کنیم



اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس به افزایش فقر و دستفروشی، بی‌توجهی به امکانات ورزشی، اشتغال بانوان و ناهماهنگی نهادهای مختلف انتقاد کردند.
 

به گزارش صبح ساحل، اسلام باوقار، عضو دیگر شورای شهر بندرعباس در این دیدار گفت: همانطور که صنایع مستقر در سایر شهرها از ورزش جوانان منطقه فعالیت خود حمایت می‌کنند انتظار داریم صنایع بندرعباس نیز بهانه‌ها را کنار بگذارند و وارد میدان شوند.

وی اظهار کرد: مقوله ورزش جوانان استان یکی از دغدغه‌های مردم است و خیلی از شهروندان می‌گویند چرا در بندرعباس هیچکس از این امر مهم حمایت نمی‌کند.

باوقار ادامه داد: در شهرهایی مانند سیرجان، کرمان، خوزستان و اصفهان به دلیل وجود صنایعی که دارند، هرساله بالغ بر ۴۰ تا ۵۰ میلیارد از جانب این صنایع در بخش ورزش هزینه می‌شود.

عضو شورای شهر بندر عباس تصریح کرد: چرا بندرعباس نمی‌تواند از درآمدهای نفتی سهمی داشته باشد، نمی‌تواند از صنایع سهمی داشته باشد در حالی که همه شهرهای کشور جز بندرعباس در تولیدات استان و شهر خود سهیم هستند؟

باوقار گفت: کسانی که از خارج استان می‌آیند فکر می‌کنند ما روی گنج نشسته‌ایم، ما آخر خط فقر هستیم، با دست خودمان داریم خودمان را چال می‌کنیم؛ هر کسی می‌تواند به بندرعباس کمک کند، فکر مردمی باشیم که به ما رأی دادند ولی نتوانستیم مشکلاتشان را حل کنیم، در ورزش استان وضع تا جایی بحرانی است که برای ویزیت پزشک پولی وجود نداشت یادمان نرود که تیم آذرخش آنقدر در مضیقه مالی قرار گرفت که بطور کل نابود شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها