تذکر جدی فرماندار بندرعباس به شرکت پیمانکار راهبری و تاسیسات و برق بیمارستان شهید محمدی بندرعباس




فرماندار بندرعباس با انتقاد شدید از قطعی های مکرر سیستم های خنک کننده بخش های مختلف بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، پیمانکار تاسیسات برق این بیمارستان را تهدید کرد در صورت قطعی بیش از نیم ساعت سیستم خنک کننده و سایر تجهیزات برقی بیمارستان، شخصا از طریق دادستانی و دستگاه قضایی به نمایندگی از مردم و خدمات گیرندگان بیمارستان از پیمانکار شکایت و  اقامه دعوی خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس، عزیزاله کناری در جلسه ای با مسئولان و پیمانکار تاسیسات بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و اداره برق بندرعباس با بیان اینکه این بیمارستان مرجع درمانی در استان است، تصریح کرد: نباید قطعی سیستم خنک کننده و سایر تجهیزات برقی منجر به نارضایتی بیماران، پرسنل و کادر درمانی و خدماتی و... شود.
کناری با انتقاد شدید از قطع ۱۱ ساعته سیستم خنک کننده یکی از بخش‌های اخیر بیمارستان به دلیل قصور پیمانکار بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و عدم حضور مسئول تاسیسات در محل ماموریت مربوطه در بیمارستان و حضورشان در خارج از استان و تعلل صورت گرفته جهت رفع مشکل؛ هشدار داد: بدون تعارف در صورت تکرار قطعی و خروج از مدار سیستم خنک کننده و سایر تجهیزات برقی بیش از ۳۰ دقیقه در بیمارستان از پیمانکار مربوطه راسا شاکی خواهم شد و برخورد قضایی صورت می گیرد.
وی با قدردانی از صبوری و زحمات کادر درمان جهت خدمت رسانی به شهروندان و ضمن  عذرخواهی از پرستاران و کادر درمانی و سایر عزیزانی که با لباس های مخصوص و در گرما از بیماران مراقبت می کنند و سهل انگاری پیمانکار بیمارستان باعث تحمیل گرمای بیشتر به آنها شده است؛ تاکید کرد: هیچ توجهی را برای این سهل انگاری نمی پذیرم واز کادر درمان و بیماران و... می خواهم در صورت بروز چنین مشکلی بلافاصله اطلاع دهند.
فرماندار بندرعباس با بیان اینکه پرستاران نباید دغدغه ای به غیر از درمان بیماران داشته باشند و پیمانکار موظف است تمامی اطلاعات و شماره تلفن ها را در اختیار بخش های بیمارستانی قرار دهند تا درصورت نیاز  با آنها تماس بگیرند و مسئولان تاسیسات هم  بلافاصله اقدام نمایند؛  از پیمانکار خواست تدابیری اتخاذ گردد تا هیچگونه تاخیری در روند خدمات‌رسانی در زمینه تاسیسات برقی، سیستم خنک کننده و گرمایشی و سرمایشی، روشنایی و... ایجاد نشود و بصورت مطلوب به بیماران و پرسنل خدمت رسانی شود.
 وی بر حضور شخص پیمانکار یا نمایندگان تام الاختیار وی در بیمارستان و در دسترس بودن شان تاکید کرد.
 همچنین در این جلسه مقرر شد ظرف دودتا سه هفته آینده دو دستگاه چیلر وارد مدار بیمارستان شده و سیستم خنک کننده تقویت شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها