امام جمعه بندرعباس:

تا چه زمانی باید مشکلات میان ارگان‌ها و دستگاه‌ها پاس کاری شود؟



امام جمعه بندرعباس گفت: تا چه زمانی باید مشکلات میان ارگان‌ها و دستگاه‌ها پاس کاری شود و هریک از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند؟

به گزارش صبح ساحل،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده خطاب به اعضای شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: شما اعضای شورای شهر نعمتی هستید که مشکلات مردم را بیان می‌کنید.وی افزود: مردم مسائل را تفکیک نکرده و با خود فکر می‌کنند که این شخص عضو شوراست و نماینده‌ای است که خودمان تعیین کرده‌ایم و به همین دلیل مشکلاتشان را با شما مطرح می‌کنند بدون توجه به اینکه آیا حل مسائل ذکر شده در حیطه اختیارات و وظایف شما است یا خیر. شورا یکی از مکان‌هایی است که مردم بیشترین دسترسی را به آن دارند و مسائل و مشکلاتشان را با شما در میان می‌گذارند و این انتقال مشکلات بسیار ارزشمند است.

امام جمعه بندرعباس با ابراز گله‌مندی از اینکه ارتباطات و تعاملات میان دستگاه‌ها دیر انجام شده، گفت: ما باید این ارتباطات و تعاملات را افزایش دهیم و دستگاه‌ها را بیشتر بشناسیم؛ در واقع ما زبان شما هستیم و انتظار دارم که این ارتباطات و تعامل دفتر نماینده ولی فقیه با شورای شهر بندرعباس افزایش یابد تا در مواقع لزوم بتوانیم بلندگوی شما باشیم و پژواک صدایتان را بالا ببریم.عبادی ادامه داد: این مسئله برای نمایندگان مجلس و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها و تمام کسانی که نماینده مردم هستند نیز صدق می‌کند و ما نیز یک طرف کارمان با مردم و طرف دیگر با حاکمیت نظام است؛ پس همه باید دست به دست هم داده و مشکلات مردم را انعکاس دهیم.وی با بیان اینکه مشکل در هم تنیدگی کارها در سیستم‌ها و دستگاه‌های مختلف مسئله پذیرفته شده‌ای نیست، اظهار کرد: امروز کارهایمان درهم تنیده و نگاه‌ها به نگاه جزیره‌ای بدل شده است. هر دستگاه تنها کار خود را انجام می‌دهد و هیچ کدام برای حل مشکلات مردم بسیج نشده‌اند. یکی از اصلی‌ترین وظایف استاندار این است که میان دستگاه و ادارات را تعامل ایجاد کند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: در این باره با استاندار صحبت کردم و به وی گفتم که شما به عنوان عالی‌ترین مقام دولت در استان باید این هماهنگی را میان دستگاه ایجاد کرده و گره‌ها را باز کنید؛ تا چه زمانی باید مشکلات میان ارگان‌ها و دستگاه‌ها پاس کاری شود و هریک از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند؟

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها