در دیدار رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی حاجی آباد با رئیس مرکز نفت مهر آران مطرح شد؛

تعامل و دوستی با همسایگان خط لوله انتقال فرآورده های نفتی منطقه حاجی آباد



رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان حاجی آباد به همراه بازرس کار و کارشناس اشتغال اداره با رئیس مرکز نفت مهر آران دیدار کردند.

به گزارش صبح ساحل، سعید نیکویی در این دیدار بیان داشت با توجه به اینکه بیش از 160 کیلومتر از مسیر خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی به‌ هشت استان همجوار در حوزه استحفاظی شهرستان حاجی آباد عبور میکند و اجرای مسئولیت های اجتماعی خصوصا اشتغال جوانان در روستاهای همجوار خطوط لوله انتقال نفت مورد انتظار می‌باشد. همچنین ایشان بیان داشتند در راستای حفاظت و صیانت از نیروی کار و تشکیل انتخابات نماینده کارگران و معرفی یک نفر از کارگران به عنوان رابط فرهنگی و فعال نمودن کمیته حفاظت فنی بهداشت کار این مرکز را خواستار شدند.

در ادامه این دیدار مهدی کیوان مهر رئیس مرکز انتقال نفت مهر آران بیان داشتند تلاش و تعامل و دوستی با همسایگان و مجاورین خط لوله با اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان جهت حفاظت از نیروی کار انسانی و بهداشت و رفاه کارگران از اهداف مهم این مرکز می‌باشد و همچنین آموزش HSE باید تبدیل به یک فرهنگ شود و جهت پیشگیری از بروز حوادث هر کس خود را مسئول بداند و در نهایت این  امر مهم می‌تواند به بهبود عملکرد مرکز در انتقال ایمن و پایدار منتهی شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها