راه اندازی شهرک صنعتی صنایع دریایی در بندرعباس



رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: شهرک صنعتی صنایع دریایی به وسعت ۲۲۰ هکتار برای استقرار صنایع کوچک و متوسط مرتبط با صنایع بزرگ کشتی سازی در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل، سید امیر امیری زاد گفت: با راه اندازی شهرک صنعتی صنایع دریایی در محدود مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل بندرعباس، تمام نیاز‌های مرتبط با صنایع کشتی سازی در استان تامین خواهد شد.

او گفت: این شهرک برای انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران در بخش‌های مرتبط با کشتی سازی آماده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: در ۴ ماه امسال حدود ۶۰ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان در قالب ۳۶ قرارداد سرمایه‌گذاری واگذار شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶ و نیم برابر شده است.

امیری زاد افزود: دو ناحیه صنعتی جدید امسال مصوب شد و تا شهریور دو ناحیه جدید دیگر هم مصوب و عملیات اجرایی این ناحیه‌های صنعتی تا پایان سال آغاز خواهد شد.

او گفت: امسال ۵ واحد صنعتی غیر فعال در استان به چرخه تولید بازگشتند و ۴۵ واحد تا پایان سال به چرخه تولید باز خواهند گشت و زمینه اشتغال مجدد حدود ۹۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: پارسال ۴۶ واحد صنعتی غیرفعال در استان به چرخه تولید بازگشتند و۸۴۰ مشغول بکار شدند.

امیری زاد افزود: استان هرمزگان دارای ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی تاکنون به بهره برداری رسیده و ۳ شهرک و ناحیه صنعتی مربوط به بخش خصوصی است.

او گفت: در این شهرک‌ها ۴۴۳ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۵۹۰۰ نفر فعالیت می‌کنند.

۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده است.

منبع:خبرنگاران جوان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها