شطرنج آزاد آنلاین بین المللی بندرلنگه

شطرنجباز لاری اول شد



آریا طالبی از لارستان استان با اقتدار قهرمان پنجمین دوره از مسابقات شطرنج آزاد آنلاین بین المللی به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه شناخته شد.

 

به گزارش صبح ساحل، این دوره از مسابقات با شرکت ۷۶ شطرنجباز از کشورهای ایران ،آلمان ،آرژانتین، مصر، فرانسه، هندوستان ، ارمنستان و فیلیپین در هفت دور به روش سوئیسی و با زمان پنج دقیقه و بدون فیشر به صورت آنلاین برگزار گردیدشد.
در پایان این مسابقات آریا طالبی از لارستان با هفت امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد. غزل گوهرچین از اهواز با شش امتیاز و پوئن شکنی ۲۴ در مکان دوم‌ ایستاد.مانوس گوکویی از کشور هندوستان با شش امتیاز سوم شد. نیایش موحد از اهواز با پنج امتیاز چهارم و ابراهیم ذاکری گورزانکی از میناب باپنج امتیاز و پوئن شکنی کمتر پنجم شد.
مسابقات هفتگی آزاد روزهای دوشنبه ساعت ۲۲ به صورت آنلاین برگزار می شود.

 
شطرنج زیر ۱۸سال آنلاین آزاد ایران
زهرا قربانی قهرمان مسابقات شطرنج زیر ۱۸سال آنلاین آزاد ایران به میزبانی هیات شطرنج شهرستان پارسیان شناخته شد.‌
سومین دوره مسابقات زیر ۱۸سال آنلاین آزاد ایران با حضور ۲۰ شطرنجباز به روش سوئيسي و در هفت دور برگزار شد. در پایان این مسابقات زهرا قربانی از تبریز با ۵/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۱۹/۲۵ عنوان‌ قهرمانی را کسب کرد. ابراهیم نجار از پارسیان با ۵/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۱۷/۲۵ در مکان دوم ایستاد و کیان رضایی از لامرد با ۵/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۱۷ سوم شد.
مسابقات زیر ۱۸سال هیات شطرنج هرمزگان به میزبانی هیات شطرنج پارسیان هر هفته یک شنبه ها به صورت آنلاین ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می شود.

 
شطرنج رپید هفتگی میناب
مسابقات آنلاین رپید شطرنج شهرستان میناب با حضور ۶۲ شطرنجباز در هفت دور به روش سوئیسی برگزار شد.
در پایان این مسابقات محمدحسین هروی از کیش با کسب شش امتیازو پوئن شکنی بیشتر، عبدالله بهادری از میناب با کسب شش امتیازوپوئن شکنی کمتر و پارسا شهمیرزادی از بندرعباس با کسب ۵/۵ متیاز اول تا سوم شدند. مهیار محمدی آذر از مراغه با کسب ۴/۵ امتیاز به عنوان امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۴ سال و نگار سرلک از کیش با کسب ۳/۵ امتیاز به عنوان امتیاز آورترین بازیکن بانو شناخته شدند. جوایز نقدی به کلیه نفرات برتر طبق آیین‌نامه اجرایی مسابقات هفتگی میناب اهدا شد.

 
شطرنج آنلاین دانش آموزی
محمد رئیسی از میناب قهرمانی پنجمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین دانش آموزی هرمزگان به میزبانی هیات شطرنج رودان را از آن خود کرد.
این دوره از مسابقات با حضور شطرنجبازان زیر ۱۸ سال از شهرستان های استان هرمزگان به میزبانی هیات شطرنج رودان برگزار شد که در پایان و پس از هفت دور رقابت که به روش سوییسی بود محمد رئیسی از میناب دانش آموز کلاس هشتم با ۶/۵ امتیاز اول شد.
علی تالانه از بندرعباس دانش آموز کلاس هشتم با شش امتیاز درجای دوم قرار گرفت.‌ متین خازنی پور از رودان دانش آموز کلاس اول با ۴/۵ امتیاز سوم شد.
ابراهیم نجار از پارسیان دانش آموز کلاس ششم با چهار امتیاز چهارم و امین پارسا از پارسیان دانش آموز کلاس هفتم پنجم شد.‌

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها