اشتغالزایی در بشاگرد با همکاری استانداری هرمزگان و بسیج سازندگی کلید خورد



به گزارش صبح ساحل، رضا مدرس در حاشیه جلسه ویدیو کنفرانس هم‌اندیشی در پیشبرد توسعه 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور، با اشاره به انعقاد تفاهنامه میان سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور و سازمان بسیج سارندگی اظهار داشت: این تفاهمنامه در سطح کشور منعقد شده و در هرمزگان با هماهنگی و همکاری خوبی که میان استانداری هرمزگان، فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) و فرمانده بسیج سازندگی استان وجود دارد طبق برنامه ریزی صورت گرفته پیش می‌رود.

وی اضافه کرد: هم افزایی ظرفیت های مشترک برای توسعه زیر ساخت های فنی و عمرانی و خدماتی در راستای کمک به رونق اشتغال کارآفرینی و توسعه اقتصادی در شهرستان بشاگرد موضوع تفاهم صورت گرفته است.

مدرس با اشاره به هدف عملیاتی کردن این تفاهمنامه در هرمزگان تاکید کرد: راه اندازی کسب و کارهای اشتغال زا در بشاگرد به منظور توانمندسازی اقتصادی مردم این شهرستان، هدف مشترک استانداری هرمزگان، سپاه و بسیج استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی لازم جهت همکاری در شناسایی و آموزش نیروی انسانی متخصص برای ایجاد کسب و‌کارها با اولویت تعاونی ها انجام شده که با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی امیدواریم بتوانیم سرعت رسیدن به این مهم را افزایش دهیم.

 در این نشست بر سرعت بخشی به طرح‌های بازگشایی مسیرهای روستایی شهرستان هدف که در دست اقدام با همکاری سپاه می‌باشد تاکید و با بررسی نقشه‌های راه شهرستان بشاگرد به صورت عملیاتی برنامه ها تشریح شد. 

منبع: تسنیم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها