فرماندار حاجی آباد:

اداره فنی و حرفه ای می تواند با آموزش افراد باعث ورودشان به بازار اشتغال شود



فرماندار حاجی آباد ضمن قدردانی از پرداخت تسهیلات به بنگاههای اقتصادی با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: پرداخت این تسهیلات باید مطابق با دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا باشد.

به گزارش صبح ساحل، حمید جهانگیری روز چهارشنبه در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری حاجی آباد افزود: با ایجاد فضای همدلی از همه ظرفیت ها برای ایجاد شغل و حمایت از  تولید استفاده شود.وی با بیان اینکه مشاغل خانگی می‌تواند باعث کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شود، بیان داشت: اداره فنی و حرفه ای می تواند با آموزش و توانمندسازی افراد باعث ایجاد این مشاغل و ورود افراد به بازار اشتغال شود.


جهانگیری افزود: ظرفیت‌های مناسبی در حوزه صنایع زیرمجموعه کشاورزی حاجی آباد وجود دارد که متقاضیان بازار اشتغال می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند.
وی ادامه داد: مدیران نهادهای اجرایی نیز با فراهم کردن زیرساخت‌ها و حمایت از سرمایه گذاران در این شهرستان مشکلات حوزه اشتغال را کاهش دهند.
فرماندار حاجی آباد اضافه کرد: ادارات اجرایی شهرستان همچنین با شناسایی ظرفیت های حوزه کاری خود زمینه افزایش خدمات به مردم را فراهم کنند.
جهانگیری به کارفرمایان توصیه کرد که ضمن توجه به بیمه کارگران خود از مزایایی که دولت در این زمینه در نظر گرفته است، استفاده کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها