پیش بینی افزایش 2درجه ای دما در هرمزگان



معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: از لحاظ دمایی تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت ،از روز جمعه در برخی نقاط استان افزایش 1 تا 2 درجه ای دما پیش بینی می شود.

به گزارش صبح ساحل، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان ، گفت: طی امروز در برخی نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود. وی افزود: در ساعات صبح تا ظهر در تنگه هرمز و سواحل دریای عمان افزایش سرعت باد جنوب شرقی و متلاطم شدن دریا پیش بینی می شود و در ساعات بعدازظهر از سرعت وزش باد  در این مناطق کاسته شده و وزش باد نسبتا شدید شمال غربی و مواج شدن در جزایر غربی استان ( جزایر کیش و لاوان) خواهیم داشت،  بنابراین توصیه می شود شناورهای‌ سبک و صیادی از ترددهای دریایی خودداری نمایند.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان خاطرنشان کرد: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان (به ویژه بشاگرد) رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی شده.توصیه می شود با توجه به تاثیر بارش های مونسونی  به ویژه  در منطقه بشاگرد، از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی خودداری شود. وی در پایاین اضافه کرد: از لحاظ دمایی تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت ،از روز جمعه در برخی نقاط استان افزایش 1 تا 2 درجه ای دما پیش بینی می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها