معاون سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس خبر داد:

صدور یک هزار و 523 پروانه اشتغال



معاون بار و کالا سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس، از صدور یک هزار 523 پروانه اشتغال رانندگان در از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، محمدرضا بی نیاز در خصوص فعالیت های واحد بار و کالا سازمان حمل و نقل گفت: معاونت حمل و نقل بار و کالا مسئولیت ساماندهی شرکت‌های حمل و نقل بار و کالا، امداد خودرو و یدک‌کش، توزیع و پخش، پروانه بهره‌برداری و کلیه وسایط نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین فعال در بخش بار و مسافر درون شهری را بر عهده دارد.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 957 پروانه فعالیت وسائط نقلیه و 566 پروانه اشتغال رانندگان از طریق معاونت بار و کالای سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس صادر شده است.

معاون بار و کالای سازمان حمل و نقل در تشریح 957 پروانه فعالیت صادر شده برای وسائط نقلیه در این معاونت، خاطر نشان کرد: از این تعداد پروانه فالیت صادر شده، تعداد 592 پروانه باری دیزل، 187 پروانه مسافری دیزل و 178 پروانه وانت بنزینی صادر شده اند.

بی نیاز تصریح کرد: ساماندهیی و نظارت بر کلیه امور بار درون شهری، ساماندهی و نظارت بر کلیه خودروهای باری و هر وسییله ی باری که درون شهر اقدام به جابجایی می نماید و ساماندهی محل های حمل و نگهداری توزیع و پخش بار (انبارها، بارندازها، توقفگاه های بار و غیره ) از دیگر وظایفی هستند که معاونت بار و کالا اقدام به انجام و پیگیری امور محوله می نماید .

شایان ذکر است؛ تمامی مراحل ثبت نام متقاضیان دریافت پروانه اشتغال و فعالیت در معاونت بار و کالا ، پایانه مسافربری خلیج فارس صورت می گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها