حمید رضایی

باشگاه آیندگان نیاز به همراهی اصحاب رسانه دارد



مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان در جمع خبرنگاران ورزشی هرمزگان گفت: باید با اصحاب رسانه که نماینده مردم و جامعه هستند با صداقت و شفافیت گفتگو کرد.

به گزارش صبح ساحل، حمید رضایی در مراسمی که از سوی باشگاه آیندگان هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت گفت: باشگاه آیندگان هرمزگان نیاز به همراهی اصحاب رسانه به خصوص خبرنگاران ورزشی هرمزگان دارد تا زبان گویای ورزشکاران و کادر فنی این مجموعه باشند. وی افزود: تعامل و ارتباط با رسانه های ورزشی هرمزگان از اولویت اصلی این مجموعه است که همکاران حوزه روابط عمومی باشگاه انصافا با تعریف ساختاری اصولی در این حرفه پیشگام هستند.
در این مراسم مهدی جعفری سرپرست تیم فوتسال آیندگان هرمزگان گفت: تمام مجوزات لازم را برای پوشش خبری مناسب از سوی فدراسیون فوتبال خواهیم گرفت تا ضمن یک میزبانی عالی اطلاع رسانی دقیق و شفاف برای جامعه ورزشی کشور از مسابقات لیگ دسته دو فوتسال کشور به میزبانی بندرعباس داشته باشیم. همچنین در این مراسم خبرنگاران ورزشی ضمن تقدیر از باشگاه آیندگان هرمزگان نسبت به برگزاری مراسم روز خبرنگار مطالبی را عنوان کردند.
حسین نارنجی نسب خبرنگار ورزشی روزنامه صبح ساحل گفت: توجه و نگاه باشگاه آیندگان به تمام شاخص های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نشان از درک بالای مدیریت آن مجموعه است. علیرضا کناری خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: فعالیت خبری و اطلاع رسانی اخبار مجموعه آیندگان هرمزگان در شش ماه گذشته نشان از یک روابط عمومی قوی در راس این باشگاه است.
امیرحسین طالبی خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسنا نیز گفت: با توجه به فراهم سازی زیر ساخت های لازم برای تیمداری در سطح کشور توسط مدیران مجموعه آیندگان، به این باشگاه باید با دیده مثبت نگاه کرد.
مسلم کریمی خبرنگار ورزشی خبرگزاری صداوسیما گفت: انتخاب بازیکنان جوان و با استعداد و همچنین کادر فنی بومی از سوی مدیران باشگاه آیندگان و تعریف ساختار حرفه ای، این مجموعه را نسبت به سایر باشگاه های لیگ دسته دو فوتسال کشور متمایز کرده است. تیم فوتسال آیندگان هرمزگان خود را آماده حضور در رقابت‌های لیگ دسته دو فوتسال کشور می کند. این رقابت ها قراراست پس از تعیین میزبانی تیم ها در شش گروه به صورت متمرکز رفت و برگشت برگزار شود. پیش از این قرار بود این مسابقات اسفندماه سال گذشته بصورت لیگ و دوره ای برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

  اصحاب رسانه

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها