۳۷۵ دانش آموز نیازمند شرق هرمزگان تحت پوشش موسسه خیریه قرار گرفتند



۳۷۵ دانش آموز نیازمند شرق هرمزگان در راستای تفاهم نامه آموزش وپرورش با موسسه خیریه عترت بوتراب تحت حمایت خدمات آموزشی، تربیتی و رفاهی قرار گرفتند.

 

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان روز شنبه در آیین انعقاد این تفاهم نامه گفت: این تعداد شامل ۱۲۲ دانش آموزنیازمند و یتیم سیریک و ۲۵۳ دانش آموز جاسک است.
موسی دادی زاده سرخایی افزود: این تفاهم نامه در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای سطح کمی و کیفی تعلیم و تربیت دانش آموزان فقیر و یتیم شرق هرمزگان منعقد شده است.
وی بیان داشت: جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل، مشارکت در تامین نوشت افزار، سمعک و عینک، تشویق دانش آموزان تلاشگر و موفق در حوزه‌های مختلف آموزشی، قرآنی، مهارتی، فرهنگی، هنری و ورزشی، ارائه خدمات مشاوره به دانش آموزان، ارائه کمک‌های مالی و رفاهی به صورت ماهانه، رسیدگی به مشکلات درمانی و پیگیری مسائل رفاهی و آموزشی تا مقطع  دانشگاهی از مهم‌ترین تعهدات این موسسه خیریه در قبال دانش آموزان تحت پوشش خود است.
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: توسعه زمینه های مشارکت، یاری و همدلی و همچنین بهره مندی از ظرفیت و منافع مادی و معنوی این موسسه در راستای ارتقای بنیه علمی و تربیتی دانش آموزان تحت پوشش از دیگر اهداف این تفاهم نامه می‌باشد.
در سال تحصیلی جدید (۹۹-۱۴۰۰) حدود ۳۴۰ هزار دانش آموز در هرمزگان تحت آموزش حضوری و غیرحضوری قرار می‌گیرند.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها