193 دستگاه خودروی فروش میوه در بندرعباس توقیف شد



مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: با همراهی خوب پلیس راهور در یک ماهه گذشته تاکنون بیش از 193 خودروی فروش میوه از مناطق مختلف شهر توقیف و یا مدارک آن ها ضبط شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، رضا خوشبخت افزود: هم افزایی دستگاه‌های مسؤول در حوزه های مختلف می تواند نتایج بخش باشد و مردم نیز از اقدامات پیگیرانه مسئولان در رفع مشکلات موجود در جامعه رضایت بیشتری داشته باشند.

 وی بیان کرد: اِشغال خیابان ها توسط خودروهای فروش میوه و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای عابران و سایر وسایط نقلیه نوعی تخلف است که راهنمایی و رانندگی با اعمال جریمه متخلفان به یاری شهرداری در رفع سد معبر این خودروها آمده است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه شهرداری بندرعباس همواره بر اساس ماده 55 قانون شهرداری ها اقدام به رفع سد معبر خودروهای فروش میوه می نماید اظهارداشت: حضور پر رنگ راهنمایی و رانندگی در صحنه تخلف میوه فروشان سیار موجب شده تا موضوع پاکسازی خودروهای میوه با سهولت بهتری انجام شود.

 خوشبخت تصریح کرد: اکنون در بعضی از مناطق مختلف شهر نیروهای رفع تخلف شهری علاوه بر فعالیت در حوزه های دیگر برخورد با متخلفان در محل هایی که خودروهای میوه اقدام به فروش می کنند مستقر شده اند و مانع از فعالیت غیرمجاز آنان می شوند.*

 وی گفت: فعالیت خودروهای فروش میوه تخلف است چون مالکان آن ها تا به امروز حاضر به ذره ای همکاری برای ساماندهی شدن نبوده اند و نمی خواهند به شکل قانونی، منسجم و یکپارچه فعالیت کنند.

 مدیر پیشگیری ورفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس اضافه کرد: برای حمایت قانونی از این قشر تاکنون مکان‌هایی را در بلوار علی ابن ابی طالب (ع)، امام حسین (ع)، رجایی و پاسداران مشخص کردیم اما دست فروشان با بی اعتنایی نسبت به این موضوع از مکان‌های تعیین شده استقبال نمی کنند.

رضا خوشبخت افزود: نبود امنیت جانی نیروهای رفع تخلف شهری در پاکسازی خودروهای میوه و آسیب دیدن بسیاری از این نیروها از نواحی مختلف بدن از مشکلاتی است که با آن روبرو بوده ایم و امیدواریم با مشارکت پلیس راهور شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

 وی خاطر نشان کرد: مردم باید بدانند که در جمع آوری این میوه فروشان مشکلاتی وجود دارد از جمله برخورد ناشایست دست فروشان و عدم همراهی شان برای ساماندهی و باز هم می گوییم که دستگاه های دیگری نیز می توانند با این مجموعه همکاری بیشتری داشته باشند تا شهر از حیث پاکسازی این خودروها وضعیت بهتری پیدا کند.

به گفته این مقام مسؤول مشکل دیگری هم وجود دارد که بعد از جمع آوری خودروهای فروش میوه در شهر، دست فروشان دیگری جای آنان را پُر می کنند و همین موضوع باعث می‌شود تا شهروندان شاهد حضور این خودروها کنار خیابان ها باشند.

خوشبخت در پایان اظهار کرد: انتظار داریم همراهی پلیس راهور استمرار داشته باشد و تقویت شود و دستگاه های دیگری نیز به یاری شهرداری بندرعباس در جمع آوری خودروهای میوه بشتابند.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها