۵۳ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در قشم آزاد سازی شد



رییس کل دادگستری استان هرمزگان از آزادسازی ۵۳ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم به ارزش بیش از ۸۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، علی صالحی، رییس کل دادگستری استان هرمزگان از آزادسازی بخشی از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم خبر داد و عنوان کرد: ۵۳ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم به ارزش بیش از ۸۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال رفع تصرف شد.

وی خاطرنشان کرد: این اراضی در محدوده شهر درگهان قرار دارد که رفع تصرف از آن به دستور مقام قضایی و با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم در محل اجرا شد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: متصرفان در این محل، بدون داشتن اسناد و مدارک مالکیت و به صورت غیرقانونی، نسبت به ایجاد سد و بند خاکی و همچنین احداث ۲ باب واحد مسکونی ویلایی، غرس درختان و ساخت آب انبار اقدام کرده بودند.


صالحی در ادامه با تأکید بر عزم راسخ دستگاه قضایی به منظور برخورد قاطع و بدون اغماض با متصرفان اراضی ملی یادآور شد: متخلفان برابر قانون تحت پیگرد قرار می‌گیرند و با قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اراضی ملی از دستبرد متجاوزان و فرصت طلبان محفوظ خواهد ماند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان اظهار کرد: مشارکت و هم افزایی دستگاه‌های متولی و اطلاع رسانی مردمی امکان برخورد به موقع با متصرفان را فراهم می‌سازد و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.

منبع:میزان

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها