دوربرگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور

شهرداری مقابل شاهین به برتری دست یافت



شهرداری بندرعباس مثل بازی رفت شاهین خزر رودسر را شکست داد.
به گزارش صبح ساحل، در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور تیم‌ شهرداری بندرعباس از ساعت ۲۱ در بوشهربه مصاف تیم شاهین خزر رودسر رفت.
بازی رفت این دو‌ تیم با نتیجه ۴ بر ۳ بنفع شهرداری بندرعباس به پایان رسید. دوازده دقیقه نخست این دیدار را دو تیم با نتیجه بدون گل به کارخود پایان دادند.
در دوازده دقیقه دوم شهرداری دو بریک از حریف خود پیش افتاد. نیمه سوم و پایانی بازی نزدیکتر و جذابتر دنبال شد اما در پایان این شهرداری بندرعباس بود که حریف رودسری خودش را با نتیجه چهار بر سه شکست‌ داد. برای شهرداری در این بازی فاروق پسنده، علی میرزایی، فریبرز زاهری و منصور عبداالله پور گلزنی کردند.
در دیگر بازی روز نخست مرحله برگشت تیم پارس جنوبی جم میزبان رقابت ها به مصاف شهرداری چابهار رفت و موفق شد سه بر دو این تیم را شکست دهد.
در روز دوم این مسابقات روز یکشنبه دوم شهریورماه از ساعت ۱۹ پارس جنوبی بوشهر با شهرداری بندرعباس بازی می کند وساعت ۲۱ شاهین خزر رود سر با منطقه آزاد چا بهار بازی می کند. بازی سوم شهرداری بندرعباس روز سه شنبه چهارم شهریورماه برگزار می شود که در این روز نماینده هرمزگان با منطقه آزاد چابهار بازی می کند و در بازی اول روز سوم پارس جنوبی بوشهر با شاهین خزر رودسر ديدار خواهد کرد تا تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شود.
نماینده استان در پایان دور رفت با دو برد و یک شکست با کسب ۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.
تیم پارس جنوبی بوشهر با سه برد متوالی و کسب ۹ صدرنشین شد.
فصل جدید سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با حضور دوازده تیم در سه گروه چهار تیمی به صورت متمرکز ( رفت و برگشت )برگزار می شود.
در گروه نخست این مسابقات تیم شهرداری بندرعباس تنها نماینده هرمزگان با تیم های پارس جنوبی نایب قهرمان فصل گذشته،شاهین خزر رودسر و منطقه آزاد چابهار هم گروه است.
در بازی های دور رفت تیم شاهین خزر رودسر میزبان بود. در پایان مرحله نخست دو تیم برتر هر گروه بهمراه دو تیم برتر سوم گروه ها به مرحله دوم راه پیدا می کنند. همچنین بدترین تیم سوم از نظر امتیازی به همراه سه تیم چهارم گروه ها برای بقاء تلاش می کنند.
مرتضی کلانتر زاده،حمید پویه، فاروق درا،عبدالقادرخوران،فریبرز زاهری، فاروق پسنده ،سجاد عبداله پور،منصور عبدالله پور،عقیل عبدالله پور،روح اله پریوش، منصور مدارایی، علی میرزائی، پوریا سوروئی،رسول شکاری بازیکنان وحمید رضایی پور،
،حسین زرنکاری و هادی بلالی پور کادر فنی و علی اکبر محمودی پزشکیار ،احمد نجمائی تدارکات و محمد دیروار سرپرست تیم شهرداری در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها