بارش باران در اتفاعات هرمزگان



معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت:در مناطق مرتفع استان هرمزگان از جمله حاجی آباد و بشاگرد در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد مورد انتظار است.

به گزارش صبح ساحل، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی امروز در برخی نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:با تاثیر سامانه ی مونسونی و وزش بادهای جنوب شرقی، تلاطم دریایی،  پیش بینی می شود که انتظار می رود طی ساعات شب در شرق تنگه هرمز بر سرعت وزش باد و تلاطم دریا افزوده شود.  عارفی عنوان کرد: بنابراین توصیه می شود طی ساعات یاد شده قایق های سبک و صیادی از تردد دریایی در شرق تنگه هرمز خودداری کنند. وی همچنین در ادامه گفت:بارش های مونسونی طی امروز و فردا در جنوب شرق کشور ادامه خواهد داشت که شدت بارش در استان کرمان خواهد بود.

وی افزود: در مناطق مرتفع استان هرمزگان از جمله حاجی آباد و بشاگرد در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد مورد انتظار است. لذا توصیه می شود با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی از تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری شود.احتمال تاثیرات پراکنده سامانه مونسونی در ارتفاعات مرکزی و غربی نیز تا روزهای پایانی هفته جاری پیش بینی می شود. معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان در پایان اضافه کرد:از لحاظ دمایی از فردا تا اوایل هفته آینده افزایش نسبی 1 تا 3 درجه ای دما در غالب نقاط استان پیش بینی می شود

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها