مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در دیدار با روزنامه صبح ساحل:

رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر هرمزگان در دستور کار است



مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان به مناسبت هفته تعاون با حضور در دفتر روزنامه‌ی صبح‌ساحل با پرسنل و مجموعه این روزنامه دیدار کرد و از صبح ساحل به عنوان تنها «تعاون رسانه‌ای» استان تشکر کرد.

هادی ابراهیمی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در این دیدار با بیان اینکه استان هرمزگان در بخش‌های تعاونی و اشتغال پیشرفت چشم‌گیری داشته‌، افزود: خوشبختانه هرمزگان در راه‌اندازی مرکز نوآوری، جز 6 استان کشور بوده‌است.وی با تاکید بر اینکه یکی از بهترین‌ راهکارها برای ارزش منابع خرد مردم و کسب سهم ارزنده در اقتصاد، تعاون است، اضافه کرد: «تعاونی ها»، می توانند با ضمانت دولت،  سرمایه خرد مردم را وارد عرصه کار کرده و سود مطلوبی دریافت کنند، یک کسب‌وکار اقتصادی مانند بورس راه بیاندازند و به معیشت مردم کمک کنند. لذا توسعه تعاونی ها را می‌توان یکی از راه‌های توسعه و  ورود منابع خرد مردم به مناطق محروم استان دانست.

وی درخصوص مشکلات تعاونی های مسکن‌مهر استان گفت: راه اندازی بخش مسکن ارزان، یکی از برنامه‌های اساسی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی است که نقش به‌سزایی در رفع مشکلات مسکن دارد.

 ابراهیمی سازمان‌دهی تعاون‌های بلاتکلیف را یکی دیگر از اهداف این اداره دانست و عنوان کرد: تمامی مشکلات مسکن‌مهر تعیین و تکلیف می‌شوند، از سال گذشته تاکنون بیش از دو هزار واحد مسکونی آماده و تحویل داده شده است، همچنین تعداد زیادی از واحدها آماده و با دستور استاندار هرمزگان تا پایان شهریور ماه آماده بهره برداری و واگذاری است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تا پایان دولت تمام مسکن مهر تعین تکلیف می شود، گفت: برخی از مشکلات مسکن‌مهر که مربوط به  استانداری و سایر واحدهای تعاونی استان هستند، به زودی تعیین تکلیف خواهند شد.

وی در پایان از رسانه صبح‌ساحل قدرانی کرد و خواستار همکاری بیشتر در زمینه معرفی تعاونی های استان به مردم از طریق این رسانه شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها