امارات آخرین تحولات اکسپو دوبی در بحران کرونا را اعلام کرد


نویسنده: سامیه طهورنیان

امارات از اتمام ساخت غرفه های برای نمایشگاه دبی اکسپو 2020 تا پایان امسال خبر داد. مقامات اماراتی در هفته گذشته از اتمام ساخت اکسپو 2020 با شرایط و پروتکل های پیشگیرانه بیماری کووید 19 خبر دادند.
به گزارش سرویس خلیج فارس صبح ساحل و به نوشته ی «خلیج تایمز» در جلساتی که برای اطلاع رسانی و تبادل نظر در خصوص اجرا و برگزاری نمایشگاه اکسپو دوبی در امارات برگزار شد، مقامات  بیش از 190 کشور به صورت آنلاین در این جلسان به گفتگو نشستند. 
اجرای نمایشگاه اکسپو 2020 دبی به دلیل شیوع Covid-19 یک سال به تأخیر افتاده است. این رویداد عظیم و پر هزینه که طی شش ماه قرار بود برگزار شود، سال آینده و  از 9 مهر  1400  تا 10 اسفند همان سال ادامه خواهد داشت. 
مقامات اماراتی اعلام کردند که برای کاهش همه گیری کرونا در جریان این نمایشگاه قرار است خلاقانه ترین و پیشرفته ترین پروتکل ها یا راه حل ها را بکار بگیرند، زیرا این نمایشگاه قرار است 25 میلیون بازدید کننده را دور هم جمع کند که در شرایط کووید 19 این گردهمایی عظیم بسیار حساس و مخاطره آمیز خواهد بود.
قرار است بخش پزشکی مجهزی به اکسپو 2020اضافه شود تا اقدام های پیشگیرانه به شکل بهتری تحت نظر گرفته شود.
تخمین زده شده است که نمایشگاه 2020 دبی بیش از 25 میلیون نفر بازدید کننده داشته باشد و بیش از 300،000 شغل جدید را ایجاد کند و اقتصاد امارات و دبی را به صورت چشم گیری رشد می دهد این اولین بار است که این نمایشگاه جهانی در خاورمیانه برگزار می شود. امارات تا کنون بیش از 7 میلیارد دلار برای این نمایشگاه هزینه کرده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها