در محور حاجی آباد_ بندرعباس رخ داد

مصدومیت ناشی از واژگونی  تریلی   حامل روغن ضایعاتی 



یک دستگاه تریلی حامل روغن ضایعاتی در محور حاجی آباد  از جاده منحرف و واژگون شد. در این حادثه راننده تریلی   مصدوم و روانه بیمارستان شد.
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مهدی نیکبخت رئیس پلیس راه استان هرمزگان با تایید این خبر گفت: بر اثر انحراف تریلی چند تکه سنگ با اتوبوس  مسافربری در حال حرکت، برخورد کرد که باعث توقف  اتوبوس شد.وی افزود: این حادثه در ساعت 22 و 25دقیقه  شنبه 22 شهریورماه رخ داد . سرهنگ نیکبخت  علت این سانحه جاده ای نیز عدم توانایی در کنترل  خودرو توسط راننده تریلی ذکر کرد. 
مختار سلحشور مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان نیز در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل عملیات و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان،از سوانح جاده ای  در محور بندرعباس به حاجی آباد حوالی پل پایاری اطلاع داده شد.وی گفت: این حادثه به مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان گزارش شد که بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه بین شهری تنگه زاغ به همراه یک دستگاه خودرو نجات به محل حادثه اعزام شد.سلحشور با اشاره به تلاش ۴ ساعته امدادگران جهت رهاسازی سرنشین تریلی تصریح کرد: تنها مصدوم این حادثه جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شد.
منتشر شده: 1
HamedBaniasadi
۲۳ شهریور ۱۳۹۹
سلام ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما تلاش یک ساعت و نیم آتشنشانی حاجی آباد بود پایان کار نیروهای زحمتکش هلال احمر تشریف آوردن ممنون میشم اصلاح کنید گواه موضوع پرسنل پلیس راه گهکم و کلانتری و راهداری ح
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها