استاندار:

60 درصد بنزین کشور در هرمزگان تولید می‌شود/ در بودجه عمومی کشور نقش بسزایی داریم



استاندار هرمزگان با بیان اینکه 60 درصد بنزین کشور در هرمزگان تولید و توزیع می‌شود، گفت: بیش از 12 فرودگاه داریم در بودجه عمومی کشور نیز نقش بسزایی را ایفا می‌کنیم.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی بعد از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه رینگ فیبرنوری جزایر قشم، کیش و خارک با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در قشم بیان کرد: تنها استانی که دو منطقه آزاد و 5 منطقه ویژه اقتصادی دارد، نشان از استعداد و ظرفیت‌های طبیعی، محیطی و موقعیتی این استان است.

وی افزود: 60 درصد بنزین کشور در هرمزگان تولید و توزیع می‌شود، بیش از 12 فرودگاه داریم در بودجه عمومی کشور نیز نقش بسزایی را ایفا می‌کنیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها و شیوع کرونا هم‌چنان با استقبال زیاد سرمایه‌گذاران روبرو هستیم، گفت: ظرفیت‌های نهان و بالقوه استان به‌ویژه جزایر باید فعالسازی شود.

همتی تصریح کرد: برای توسعه جزایر به‌شدت نیازمند پشتیبانی فیبرنوری هستیم، انتظار است برای ابوموسی با دستور ویژه وزیر ارتباطات و اطلاعات اتفاقات قابل توجهی رخ دهد.

وی از دستور ویژه وزیر ارتباطات برای رفع مشکلات مناطق محرومی هم‌چون بشاگرد تقدیر و تشکر کرد.

استاندار هرمزگان افزود: دولت الکترونیک با استمرار اقدامات امیدآفرین و مدبرانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق خواهد شد.

این پروژه از محل اعتبارات طرح های ملی به اعتباری بالغ بر ۳۷۶میلیارد ریال امروز در قشم به بهره برداری رسید و با بهره برداری از این پروژه مسیر پشتیبان فیبر نوری برای جزایر فراهم و تامین شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها