نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

دولت معضل دوگانگی مدیریت در مناطق آزاد را حل کند



نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و بوموسی در مجلس با بیان اینکه دوگانگی مدیریتی به عنوان یک مشکل ساختاری در مناطق آزاد است، گفت: خواستار حل این موضوع  هستیم.

به گزارش صبح ساحل، محمد آشوری‌تازیانی بعد از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه رینگ فیبر نوری جزایر قشم، کیش و خارک با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در قشم افزود: تحولات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه پایدار کشور را تسریع می‌کند.

وی اضافه کرد: در فرآیند جهانی شدن آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد آن است که فشردگی زمان و مکان رخ داده و توسعه پایدار و همه جانبه کشور می‌بایست متکی بر ارتباطات باید فناوری اطلاعات باشد.

آشوری ادامه داد: امروز وزیر ارتباطات را بواسطه عملکرد مناسب در حوزه زیرساختی این وزاتخانه با وجود تحریم‌ها را می‌توان در شمار موفق‌ترین وزرای دولت تدبیر و امید برشمرد.

وی اضافه کرد: تولید و ارائه خدمات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان خدمات زیربنایی تاثیر بسزایی در ساماندهی حوزه اقتصاد، فرهنگ، سیاست و اجتماع دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: در فرآیند توسعه کشور اقدامات خوبی انجام شده و از تمام کسانی که در خلق آن تلاش کرده‌‍اند باید تشکر کرد که از تهدید تحریم‌ها فرصت پیشرفت ساخته‌اند.

آشوری گفت: در فرآیند توسعه کشور و حرکت در مسیر بهبود شاخص‌ها اقدامات قابل توجهی انجام شده اما همچنان از وضع مطلوب فاصله داریم.

وی افزود: نواقص کار را باید با تعامل، همگرایی و ارائه راهکارهای کارشناسی شده برطرف کرد و تلاش‌ها با روحیه جهادی استمرار پیدا کند.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت اظهار داشت: در شرایط کنونی، اداره مناطق آزاد بدون حمایت دولت امری زمان‌بر است و برای رفع ایرادات و کاهش آلام مردم باید در فرصت باقی مانده تعامل، همگرایی و فهم مشترک از مشکلات در حل مسائل گره‌گشا خواهد بود.

آشوری تصریح کرد: دوگانگی مدیریت به عنوان یک مشکل ساختاری حل نشده در مناطق آزاد باقی مانده که اگر موجب هم‌افزایی شود باعث پیشرفت و اگر در تقابل باشند موجب مشکل خواهد بود که در مواردی نیز چنین بوده است.

وی با بیان اینکه درخواست ما از دولت حل معضل دوگانگی مدیریت در مناطق آزاد است، ابراز داشت: اسناد مالکیت و عدم ترخیص کالاهای گروه چهار از گمرک از جمله مسائلی است که برای مردم ایجاد مشکل کرده و بخشی از آن ناشی از تعلل در تصمیم گیری‌های ملی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها