با هماهنگی پلیس اینترپل؛ متهم اصلی کلاهبرداری 12میلیاردی هرمزگان دستگیر شد



فرمانده انتظامی هرمزگان از کلاهبرداری 12 میلیارد تومانی در استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی مراجعه شخصی به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری از او به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جعفری اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات مشخص شد که شخص کلاهبردار با فریب شاکی و به بهانه اینکه در یک بانک واسطه دارد، مبلغ ۷۸ میلیارد ریال جهت اخذ تسهیلات و افتتاح حساب از او دریافت و در بانک عامل به واسطه آشنایی با رئیس بانک و بدون حضور شاکی اقدام به افتتاح حساب کرده است.

او گفت: در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد که یکی از روسای بانک‌های سطح استان هرمزگان پس از افتتاح حساب سپرده گذاری برای شخص شاکی و بدون حضور صاحب حساب اقدام به اخذ ۳۳ میلیارد ریال تسهیلات کرده و در ادامه با تماس تلفنی و بدون حضور صاحب حساب جمعا مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال از حساب شاکی با همین شیوه و شگرد برداشت کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه پس از مدتی صاحب حساب با مراجعه به بانک در خواست برداشت از حساب خود را می‌کند، افزود:رئیس شعبه به شاکی اعلام می‌کند که موجودی حساب شما خالی است و شما صاحب حساب نیستید، چون صدای شما با فردی که با او تماس گرفته متقاوت است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه با هماهنگی پلیس اینترپل متهم اصلی پرونده در یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس دستگیر شد، گفت: در رابطه با این پرونده تاکنون ۴ متهم دستگیر شده اند واقدامات پلیسی جهت شناسایی سایر عناصر دخیل در این کلاهبرداری ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها