احمد جباری:

سرگردانی بازار و صنعت در نبود وزیر صمت/ نابسامانی در بازار روز به روز تشدید می‌شود



عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس یازدهم گفت: حدود ۴ ماه از عزل آقای رحمانی وزیر پیشین صمت می‌گذرد و این وزارتخانه کلیدی همچنان بدون سکاندار مانده و با سرپرست اداره می‌شود، از آنجا که سرپرست اختیار چندانی در اداره امور نداشته و در برخی موارد مدیران دستورات وی را به درستی اجرا نمی‌کنند.

به گزارش صبح ساحل، احمد جباری، افزود: حدود ۴ ماه از عزل آقای رحمانی وزیر پیشین صمت می‌گذرد و این وزارتخانه کلیدی همچنان بدون سکاندار مانده و با سرپرست اداره می‌شود، از آنجا که سرپرست اختیار چندانی در اداره امور نداشته و در برخی موارد مدیران دستورات وی را به درستی اجرا نمی‌کنند، نابسامانی در  بازار تمام کالاها از خودرو گرفته تا کالاهای اساسی روز به روز تشدید می‌شود.

وی بیان کرد: هرچند بهره‌برداری از معادن موجود در کشور می‌تواند کمبود درآمدهای نفتی را جبران کند اما به دلیل غفلت ایمیدرو که یکی از اصلی‌ترین سازمان‌های زیرمجموعه وزارت صمت است از پتانسیل معادن به درستی استفاده نمی‌شود. در صورت تداوم عملکرد فعلی در ایمیدرو، طرح تحقیق و تفحص از این سازمان با کمک کمیسیون صنایع و معادن مجلس کلید خواهد خورد.

به گزارش صبح ساحل، یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های صنعتی و اقتصادی کشور چهار ماه است که بدون وزیر و با سرپرست اداره می‌شود. "مدرس خیابانی"، "مصطفی سالاری" و "جعفر سرقینی" از گزینه های مطرح شده تا این لحظه هستند.

منتشر شده: 1
کارگر
۲۹ شهریور ۱۳۹۹
آقای صمت هم بود و نبودش چندان فرقی نمی کرد. خشت اول معمار کج گذاشته
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها