شطرنج استعداد های درخشان

یاسان قربانی عنوان قهرمانی را کسب کرد 



یازدهمین دوره از مسابقات شطرنج مرکز استعداد های درخشان حقانی با قهرمانی یاسان قربانی به پایان رسید. 
به گزارش صبح ساحل، در این دوره از مسابقات که  با حضور دانش آموزان مرکز حقانی در پنج دور برگزار شد  در پایان یاسان قربانی دانش آموز پایه هشتم با کسب پنج  امتیاز و پوئن شکنی ۱۴ عنوان نخست را کسب کرد. نیما جهان پناه دانش آموز پایه یازدهم ریاضی با کسب ۳/۵ امتیاز و پوئن شکنی بیشتر در مکان دوم قرار گرفت. سید محمد حسین طباطبایی دانش آموز پایه هفتم با کسب ۳/۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر سوم شد. 
یاسان قربانی عنوان قهرمانی را کسب کرد 
 

 نوزدهمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین آزاد هرمزگان

پارسا رحیمی شهمیرزادی عنوان  قهرمان نوزدهمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین آزاد هرمزگان  را از آن خودش کرد.  
در این دوره از مسابقات که با حضور شطرنجبازان استان در ۷ دور به روش سوئیسی برگزار شدپارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با کسب ۶/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۲۳ قهرمان شد.  محمد محمد زمان از بستک با کسب شش امتیاز و پوئن شکنی ۲۰/۵ دوم شد و ابراهیم ذاکری گورزانگی از میناب با کسب پنج امتیاز و پوئن شکنی ۱۸ در مکان سوم ایستاد. 
  یاسان قربانی عنوان قهرمانی را کسب کرد 
  

 شطرنج آنلاین پیشکسوتان ایران به میزبانی هرمزگان

دهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین پیشکسوتان ایران به میزبانی هرمزگان با قهرمانی منوچهر مهرابی از تهران به پایان رسید. دهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین پیشکسوتان ایران به میزبانی هرمزگان با شرکت ۲۰نفر از استان های کشور با زمان سه دقیه و دو ثانیه فیشر در ۹ دور برگزار شد که در پایان منوچهر مهرابی از تهران عنوان نخست را به دست آورد.  نادر نوروزیان از کیش دوم شد و  امیر علی تقی خانی از تهران در جای سوم ایستاد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها