خط لوله انتقال سوخت قاچاق در میناب شناسایی شد



جانشین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام خط لوله انتقال سوخت قاچاق به طول ۳۰ کیلومتر در سواحل مرزی شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش صبح ساحل ، «عبدالله لشکری»، جانشین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب، پس از اطلاع از فعالیت قاچاقچیان در زمینه جاسازی چندین خط لوله انتقال سوخت در سواحل خور مجدر و نوبر، به این محل اعزام شدند. 

مرزبانان پایگاه دریابانی شهرستان میناب پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان در زمینه جاسازی چندین خط لوله انتقال سوخت در سواحل خور مجدر و نوبر به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ لشکری افزود: مرزبانان پس از بررسی و جست‌وجو در محل موفق به کشف ۳۰ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق از زیر ماسه‌های ساحل شدند. او افزود: قاچاقچیان این خط لوله را به طرز ماهرانه‌ای زیر ماسه‌های ساحل و آب دریا پنهان کرده بودند و از این طریق سوخت قاچاق را از ساحل به دریا و در نهایت به شناور‌ها انتقال می‌دادند.

کشف محل دپوی ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

گفتنی است محسن طاهری اصل،  فرمانده پایگاه دریابانی جاسک در 25 شهریورماه از کشف محل دپوی ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک خبرداد و گفت: مأموران در کاوش منطقه، محل دپو را شناسایی و موفق شدند ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را که در محفظه پلاستیکی تعبیه شده بود کشف کنند. طاهری اصل با بیان اینکه تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد خاطرنشان ساخت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها