اعزام مشمولان وظیفه عمومی به مراکز آموزشی از امروز



معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: اعزام کلیه مشمولان (عادی، دیپلم، فوق‌دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا) پایه خدمتی یکم مهر ماه ۹۹ به صورت تجمیعی امروز سه‌شنبه یک مهر ماه از محل معاونت وظیفه عمومی استان انجام می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ حسن دستوری زاده صبح امروز(اول مهرماه) در حاشیه اعزام مشمولان، با اعلام این خبر گفت: مشمولان لازم است پیش از اعزام برای طرح غربالگری ویروس کرونا به مراکز بهداشت مراجعه می کردند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: طبق قانون برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها تا ۳ ماه باشد، ۳ ماه اضافه خدمت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از ۳ ماه باشد، ۶ ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی هرمزگان اظهار کرد: مشمولان در روز اعزام به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ماسک، دستکش و جیره غذایی خشک بین راهی همراه داشته باشند و اقدامات بهداشت فردی لازم از قبیل کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و... را قبل از اعزام انجام دهند.

سرهنگ دستوری زاده تصریح کرد: مشمولان باید به منظور رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی، وسایل شخصی مانند قاشق، چنگال، لیوان، ناخن‌گیر، وسایل استحمام و لباس زیر و... را به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: مشمولین معاف از رزم (دارای بیماری های مزمن آسمی و قلبی و عروقی) به صورت سامانه ای تمدید می شود، لذا قبل از حضور درم عاونت وظیفه عمومی استان تاریخ اعزام خودشان را از طریق دفاتر پلیس +۱۰محل سکونت کنترل کنند.

معاون وظیفه عمومی پلیس هرمزگان در پایان از خانواده مشمولان خواست، به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازحام جمعیت در روز اعزام، از حضور و استقرار برای بدرقه مشمولان اکیداً خودداری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها