قیمت گوشی‌ های وان پلاس 8T فاش شد



به‌زودی، وان‌‌پلاس در رویدادی آنلاین گوشی‌های 8T را رونمایی خواهد کرد.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از زومیت، وان‌پلاس رسما اعلام کرد که در رویداد آنلاین ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر)، گوشی‌های سری 8T را معرفی می‌کند. براساس گزارش‌ها، امسال گوشی‌های وان‌پلاس 8T پرو رونمایی نخواهند شد و این شرکت‌ فقط گوشی‌های سری 8T را معرفی می‌کند. حال، یکی از افشاگران با نام کاربری Chun در توییتر قیمت این محصول در اروپا را فاش کرده است. گفته می‌شود گوشی‌های وان‌پلاس 8T حدود ۱۰۰ یورو از سری 8 وان‌پلاس گران‌تر خواهند بود.گوشی‌های 8T وان‌پلاس دو مدل دارند: یکی با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و دیگری با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی. به‌گفته‌ی فرد افشاگر، این دو مدل به‌ترتیب ۷۹۹ و ۸۹۹ یورو قیمت دارند. شایعه شده که این گوشی‌ها در آمریکا نیز با همین رقم به دلار عرضه می‌شوند. سری‌ 8T گران‌ترین گوشی وان‌پلاس تاکنون محسوب می‌شود؛ البته با درنظرگرفتن بهبودهایی که گوشی‌های جدید درمقایسه‌با نسل قبلشان دیده‌اند، می‌توان افزایش قیمت را توجیه کرد.

اوایل سال جاری میلادی، وان‌پلاس 8 با قیمت ۶۹۹ یورو عرضه شده بود و اکنون ۵۰ یورو در کشورهای اروپایی تخفیف دارد. گفته می‌شود گوشی‌های 8T از نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراشه‌ی اسپندراگون ۸۶۵ پلاس و فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد.

همچنین، باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپری وان‌پلاس 8T کمی بزرگ‌تر از وان‌پلاس 8 و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. رزولوشن گوشی جدید با نسل قبلی‌اش یکی است؛ اما احتمال دارد حسگر وان‌پلاس 8 پرو در آن به‌کاررفته باشد. انتظار می‌رود وان‌پلاس 8T از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها