«تام کروز» سال 1400 به فضا می‌رود



«تام کروز» هنرپیشه و تهیه‌کننده نام‌آشنای آمریکایی که سودای ساخت اولین فیلم سینمایی در فضا را در سر دارد، اکتبر سال آینده (مهر-آبان ۱۴۰۰) عازم فضا می‌شود.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از ایرنا، حساب توییتری Space Shuttle Almanac روز دوشنبه عکسی را از برنامه‌های فضایی خود در سه سال آینده منتشر کرد که از اعزام تام کروز ستاره هالیوودی و داگ لیمان تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی به فضا حکایت دارد. براساس اطلاعات منتشر شده در این عکس، سفر فضایی کروز و لیمان اکتبر سال ۲۰۲۱ (مهر-آبان ۱۴۰۰) و با استفاده از فضاپیمای سرنشین دار کرو دراگون اسپیس‌ایکس انجام می‌شود.

اواسط اردیبهشت خبری منتشر شد مبنی بر آن که کروز و ایلان ماسک مدیرعامل شرکت فضایی اسپیس‌ایکس در مراحل اولیه همکاری با ناسا برای ساخت یک فیلم اکشن ماجراجویانه در فضا هستند. داستان این فیلم هنوز مشخص نیست اما لوکیشن فیلمبرداری در ایستگاه بین‌المللی فضایی خواهد بود. استودیو فیلمسازی یونیورسال نیز دو ماه بعد از حمایت ۲۰۰ میلیون دلاری خود از پروژه سینمایی کروز در فضا خبر داد.   

هنوز روشن نیست که آیا سفر فضایی سال آینده تنها یک سفر مقدماتی برای کروز و لیمان است تا قلمرو فرازمینی را سنجیده و ارزیابی کنند یا می‌توان آن را معادل آغاز پروژه ساخت اولین فیلم داستانی در فضا در نظر گرفت. هر چه باشد کروز با این سفر اولین قدم را به سمت تحقق ایده جاه‌طلبانه خود برمی‌دارد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها