معرفی بازیکنان و کادر فنی فوتسال آیندگان

فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان



تیم فوتسال آیندگان هرمزگان با یک تیم کاملا بومی به دنبال خلق شگفتی در فوتسال کشور است.
به نوشته ی روزنامه صبح ساحل، این تیم که به نوعی آینده فوتسال هرمزگان را رقم می زند از پنجم مهرماه میزبان گروه ششم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس می باشد.  در این گزارش به معرفی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال آیندگان هرمزگان پرداخته ایم . تیمی که اگر حمایت مسوولان هرمزگانی را به همراه داشته باشد یقینا در دوسال آینده شاهد حضورش در لیگ برتر کشور خواهیم بود.  
  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
  
ميثم سليمانی احمدی متولد هجدهم شهریورماه ۱۳۷۴ در بندرعباس می باشد. باشگاه قبلی این بازیکن بيمارستان امام رضا(ع) است.  از افتخارات این بازیکن که در این فصل به عنوان کاپیتان تیم آیندگان به میدان خواهد رفت می توان به چهار بار قهرمانی در ليگ استان،  سه سال به همراه بيمارستان امام رضا(ع) و يک سال به همراه سرخ و آبي پوشان دوهزار، نايب قهرمانی مسابقات فوتسال كارگری كشور ، قهرمانی مسابقات فوتسال راه آهن كشورو  بازيكن برتر مسابقات  استان در فصل  ۹۶ و ۹۷  اشاره کرد. وی در لیگ های جوانان استان دو دوره ، جوانان كشور با تيم نايبند، دو دوره با اميد استان ، يک  دور با اميد های كشور با تیم آيندگان، پنج دوره در ليگ برتربزرگسال استان و چهار دوره در ليگ مناطق كشور بازی کرده است. شماره پیراهن این بازیکن در این فصل ٧٧ است ودر پست عقب گير بازی می کند.
    فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
سینا بخشی متولد بیست وپنجم مهر ماه ۱۳۷۰ در بندرعباس است. شماره‌ پیراهن این بازیکن ۸ است و در پست عقب گیر و فلنک بازی می کند. از افتخارات ایشان این است که  یازده سال به صورت حرفه ای در لیگ برتر استان دو سال در یاران جوان و یک نیم فصل هم در تیم کشاورز احمدی، بهترین بازیکن و کاپیتان تیم یاران جوان در لیگ دو، در لیگ برتر امید دو سال ، بهترین بازیکن و آقای گل، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی لیگ برتر امید کشور با قدسیان رشت و شهرداری رشت، بازی در  لیگ دو کشور دو سال، کاپیتان و بهترین بازیکن تیم یاران جوان که بیشترین گل را  با ۹ گل برای این تیم به ثمر رسانده است . بازی در لیگ یک کشور دو سال با آذرخش و شهرداری رشت که با آذرخش دومین گلزن برتر این تیم شد و با ۸ گل زده  به لیگ برتر کشور صعود کرد و با شهرداری رشت بهترین بازیکن فصل این تیم شد و با ۱۰ گل بیشترین گل را برای این تیم به ثمر رساند.  در لیگ برتر کشور سه  با آذرخش به میدان رفته است که درسال اول لیگ برتر پدیده لیگ شناخته شد و یک رکورد شخصی هم دارد و آن این که  در ۳۰ ثانیه دو پاس گل مقابل یاسین پیشرو قم داده است. 
    فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
حسن سپهری متولد سی ویکم شهریور ۱۳۷۶ در بندرعباس است است. و باشگاه قبلی اش یاد آور غدیر است. از از افتخارات ایشان می توان به  قهرمانی جوانان کشور با تیم یاران جوان، قهرمانی لیگ شهرستان جوانان با تیم یاران شهسوار که در این مسابقات  آقای گل شد، قهرمانی لیگ استان با تیم آریا بندرعباس که در این مسابقات بهترین بازیکن و آقای گل شد. مقام سوم کشور با تیم یاران جوان و  آقای گل این مسابقات ، قهرمانی لیگ یک  جوان کشور با تیم یاران جوان و آقای گل این مسابقات،  قهرمانی لیگ بزرگسالان استان با تیم سرخ پوشان دوهزار و قهرمانی لیگ برتر استان با تیم یاد آور غدیر بندرعباس اشاره کرد. وی در این فصل برای آیندگان در پست فلنگ با شماره پیراهن ۸۳ به میدان می رود.
  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
  
محمدرضا دهقانی متولد پانزدهم آبان ماه ۱۳۷۵ است. وی در باشگاه های آذرخش بندرعباس،پاس تهران،طاها تنکابن، یادآور غدیر و یاران جوان بازی کرده است و از افتخارات این بازیکن می توان به قهرمانی جوانان کشور ،دعوت شدن به تیم ملی جوانان، قهرمانی استان و قهرمانی لیگ ستارگان احمدی اشاره کرد. دهقانی با شماره پیراهن ۱۷ ودر پست فلنک راست برای آیندگان بازی خواهد کرد. 
    فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
علیرضا صابری متولد سی یکم اردیبهشت ماه ۱۳۷۰ است.  این بازیکن با شماره ۷۰ در پست فلنگ چپ در این فصل برای آیندگان در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور بازی می کند.  وی سابقه بازی درتیم های تایدواتر،  نخل، بندرعباس ، یاران جوان ، برق شیراز، نایبند بندرعباس و بیمارستان امام رضا(ع) دارد.  افتخارات این بازیکن  چهارقهرمانی درلیگ استان ،  سه دوره با تیم بیمارستان امام رضا(ع)  ، یک دوره با تیم یاران جوان ،قهرمانی جوانان درلیگ استان باتایدواتر ، دو دوره نایب قهرمانی با تیم بیمارستان امام رضا(ع) یک دوره قهرمانی باتیم نایبندبندرعباس در رده جوانان ویک دور بازی درلیگ دو کشوربه همراه تیم یاران جوان می باشد. 
    فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
رضا سالاری متولد بیست ودوم خردادماه ۱۳۷۸ بندرعباس است. وی در فصل قبل هم برای آیندگان بازی می کرد و در این فصل هم  با شماره پیراهن ۹ در  پست بازی فلنک چپ بازی می کند. افتخارات این بازیکن حضوردرلیگ برترفوتبال کشور در رده نوجوانان به همراه تیم آلومینیوم هرمزگان، قهرمانی لیگ شهرستان دررده امیدبا تیم آیندگان، قهرمانی لیگ استان رده جوانان با تیم آیندگان، قهرمانی در لیگ شهرستان وحضوردرلیگ‌برترجوانان کشور  باتیم آیندگان، حضور درلیگ دسته یک کشور رده جوانان باتیم آیندگان، نایب قهرمانی لیگ استان رده امیدبا تیم سرخ آبی پوشان،قهرمانی لیگ برتراستان رده بزرگسال باتیم سرخ آبی پوشان، دودوره حضور درزیرگروه کشور دررده امید به همراه تیم های آیندگان ونریمان بندرعباس و قهرمانی در المپیاد دانشجویان کشور به همراه تیم هرمزگان می باشد. 
     فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
  
    
امیرحسین دهقانی متولد دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۸۲ است.  وی فصل گذشته هم در باشگاه  آیندگان هرمزگان به میدان رفته است و در این فصل هم با شماره پیراهن یازده برای آیندگان به میدان خواهد رفت. از افتخارات ورزشی ایشان می توان به قهرمانی و  بازی در لیگ برتر نوجوانان کشور سال به همراه تیم یاران شهسوار،  بهترین بازیکن لیگ برتر کشور،  بهترین بازیکن لیگ شهرستان در  سال ۹۸  آقای گلی درسال ۹۷  همراه تیم یاران شهسوار در لیگ استان،  قهرمانی در لیگ استان در رده سنی نونهالان به همراه تیم یاران شهسوار و همچنین قهرمانی به همراه تیم ستارگان احمدی در جام ستارگان فوتسال اشاره کرد. 
    
  
علیرضا موسی فرد متولد  هجدهم اسفندماه ۱۳۸۰ است. باشگاه قبلی این بازیکن آیندگان بود و در این فصل هم با شماره ۷۳ در  فلنک چپ و راست برای این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور بازی می کند  از افتخارات ایشان قهرمانی در مسابقات جوانان استان می باشد و شش سال است که در لیگ هایی  نوجوان،جوان،امید و بزرگسالان  استان، جوانان لیگ برتر و لیگ یک و زیر گروه  لیگ سه کشور بازی کرده است. 
   فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
علی جوذری متولد دوم آبان ماه ۱۳۸۱ بندرعباس است. وی که سال قبل در تیم پرواز بازی می کرد افتخارت همچون نائب قهرمانی در رده  نونهالان استان ، قهرمانی استان در رده نوجوانان ، قهرمانی استان در رده جوانان ، قهرمانی استان در رده جوانان ،قهرمانی استان در رده امید ، قهرمانی المپیاد استعداد های برتر کشور، آقای گل استان در رده جوانان ،آقای گل استان در رده جوانان، آقای گل استان در رده امید، آقای گل در  المپیاد استعداد های برتر کشور، بهترین بازیکن استان در رده نونهالان ، پدیده استان در رده نوجوانان ، بهترین بازیکن استان در رده جوانان، بهترین بازیکن استان در رده جوانان و دعوت به  اردوی تیم ملی زیر۲۰ در کارنامه دارد. 
  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
 
محمد حسین بازیار متولد هشتم آذرماه ۱۳۸۲ بندرعباس است. محمد حسین سال گذشته هم در آیندگان توپ می زد  و این فصل با شماره ۱۹ برای این تیم توپ خواهد زد. قهرمانی لیگ استان نونهالان در سال۹۵ ،آقای گل مسابقات لیگ استان نونهالان در سال۹۵،قهرمانی لیگ استان نوجوانان در سال ۹۷ و بهترین بازیکن لیگ شهرستان جوانان در سال ۹۷ از افتخارات این فوتبالیست خوب هرمزگانی است.  مسابقات کشوری مدارس ، لیگ یک کشور جوانان و لیگ برتر کشور جوانان مسابقاتی است که بازیار طی پنج سال فعالیت فوتسالی اش بازی کرده است. 
 فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
  
محمدرضا رسولی متولد سیزدهم اسفندماه ۱۳۷۸ بندرعباس می باشد. وی فصل قبل در باشگاه یاران جوان بازی می کرد و در این فصل با شماره پیراهن ۷۸ در پست عقب گیر برای آیندگان به میدان می رود.  از افتخارات این فوتسالیست  قهرمانی مسابقات شهرستان در رده نوجوانان ، قهرمان استانی در رده نوجوانان ، دومی استانی در رده نوجوانان ، دو سال حضور در مسابقات کشوری در رده نوجوانان، سومی در مسابقات استانی در رده جوانان ، حضور در مسابقات استانی شهر شیراز در رده جوانان ، دوسال حضور در مسابقات لیگ برتر جوانان ، مقام سومی لیگ برتر جوانان ، حضور در مسابقات استانی در رده امید و حضور در مسابقات استانی در رده بزرگسالان می باشد. 
  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
نوید آذری متولد یکم بهمن ماه‌ ۱۳۷۹ ميناب می باشد که در فصل قبل در تیم مقاومت میناب بازی کرده است ودر این فصل با شماره‌ ۷ در پست راس برای آیندگان هرمزگان تنها نماينده استان در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میدان می رود. شرکت در مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعداد یابی بسیج کشور در رده نونهالان به میزبانی زنجان و کسب مقام سومی کسب عنوان فنی ترین بازیکن و آقای گل این دوره از مسابقات، شرکت در مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعدادیابی بسیج کشور به میزبانی گیلان و کسب مقام سومی این دوره از مسابقات،  شرکت در مسابقات لیگ بسیج به میزبانی اصفهان،  شرکت در مسابقات لیگ جوانان استان و کسب مقام قهرمانی استان ، شرکت در مسابقات لیگ مناطق کشور به میزبانی خوی و کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات، شرکت در مسابفات المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعداد یابی بسیج کشور در سال ۹۶ به میزبانی تهران ، شرکت در مسابقات لیگ امید استان در سال ۹۷  و کسب مقام نایب قهرمانی و آقای گل این دوره از مسابقات ، شرکت در مسابقات دانشجویی به میزبانی تبریز و کسب مقام قهرمانی در سال ۹۷،  شرکت در لیگ برتر جوانان کشور در سال ۹۸  همراه تیم آیندگان و شرکت ‌در مسابقات لیگ برتر استان در  رده بزرگسالان  از افتخارات نوید آذری است. 
  
  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
سعید اقتداری متولد یازدهم مهر‌ماه ۱۳۷۵ در بندرعباس می باشد. باشگاه قبلی این بازیکن بیمارستان امام رضا(ع) است و از افتخاراتش  قهرمانی جوانان کشور ، بازی کردن در لیگ دسته دوم و سه قهرمانی در لیگ برتراستان در کارنانه دارد. سعید این فصل با شماره ۸۱ برای آیندگان بازی می کند.
  
    
  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
امیرحسین اقتداری متولد بیستم آذر ماه ۱۳۷۷ بندرعباس می باشد. اميرحسين که فصل قبل هم در آیندگان توپ می زد در این فصل هم با شماره ۱۴ برای این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم کشور به میدان خواهد رفت. وی سابقه یک سال  قهرمانی و یک سال سومی لیگ مناطق کشور با تیم یاران جوان بندر، سابقه قهرمانی لیگ یک جوانان کشور با تیم یاران جوان بندر و سابقه حضور در لیگ سه بزرگسالان کشور با باشگاه آیندگان در کارنامه افتخارات خودش دارد. 
  
    فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
آرمان پرواز متولد دهم خرداد ماه ۱۳۸۰ است . وی حدود ۱۰ سال است که فوتسال بازی می کند و در لیگ های لیگ دسته سوم بزرگسال کشور،لیگ برتر جوانان کشور ،لیگ دسته یک جوانان کشور ، لیگ برتر استان ، لیگ یک استان و لیگ امید ،  جوانان و نوجوانان استان بازی کرده است که در این فصل با شماره‌ ۱۰ برای آیندگان بازی می کند. 
    
  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
  
محمدامین سالاری متولد بیست وپنجم آذرماه ۱۳۸۲ در بندرعباس می باشد. باشگاه قبلی  ایشان پرواز بود و از افتخارات ورزشی  چهار سال قهرمانی در استان دوسال با سرخ آبی پوشان دوهزار و دوسال هم همراه باشگاه پرواز  ،   مقام سوم همراه تیم پرسپولیس هرمزگان در لیگ یک جوانان کشور ، بهترین بازیکن اميد های استان و در مسابقات  نونهالان استان، دو دوره نوجوانان استان، دو دوره جوانان استان، یک دوره امید های استان ،یک دوره لیگ برتر بزرگسالان  استان  لیگ مناطق کشور و یک دوره در لیگ یک جوانان  کشور بازی کرده است. شماره پیراهن محمد امین در این فصل برای آیندگان ۲۰ می باشد ودر پست دروازبان بازی خواهد کرد. 
   فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
مهرداد خانه داری متولد بیست وهفتم تیرماه ۱۳۷۳ است.  وی به عنوان دروازه بان با شماره ۳۳ در این قصل برای آیندگان بازی خواهد کرد. از افتخارات ایشان که حدود ۷ سال است فوتسال بازی می کند می توان به قهرمانی  لیگ برتر جوانان استان در سال۹۳، زیر گروه لیگ دوکشور با تیم آیندگان ، بازی کردن در لیگ برترفوتسال استان سال ۹۷با تیم آیندگان ، بازی کردن در لیگ برترفوتسال استان در رده جوانان با تیم آیندگان جوانان ، بازی کردن در لیگ برترفوتبال استان سال۹۰ با تیم آبفا در رده جوانان و بازی کردن در لیگ برتر فوتبال استان سال۸۹ با تیم علمدار اشاره کرد.‌ 
  
    
  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
حمید بیک از دیگر دروازه بان تیم آیندگان می باشد. وی متولد بیست ودوم فروردین ماه ۱۳۷۳ و در شهر ری تهران به دنیا آمده است.  باشگاه قبلی اش آذرخش بندرعباس بود ودر این فصل با پیراهن شماره دو برای آیندگان بازی می کند. از افتخاراتش  مقام سومی مسابقات دانشجویان کشور ، دعوت به اردو تیم ملی دانشجویان و دعوت به اردو تیم ملی جوانان  است. حمید در لیگ استان، لیگ دو کشور با تیم یاران جوان بندرعباس،  لیگ یک کشور با تیم یاران جوان بندرعباس ،  لیگ برتر با تیم آذرخش بندرعباس ، یک دوره در لیگ برتر امیدهای کشور به همراه تیم بنیاد مسکن، پنج دوره در لیگ استان به همراه تیم های میهن ساخت، آلومینیوم، سرخ آبی پوشان دوهزار، بیمارستان امام رضا(ع) ، سه دوره در مسابقات زیر گروه به همراه تیم های سرخ آبی پوشان دوهزار، بیمارستان(ع) و آیندگان طی ۱۵ سال بازی کرده است. 
  
  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
حسن دهقانی متولد بیست و هفتم مردادماه ۱۳۷۰ در بندرعباس است. باشگاه قبلی این فوتسالیست هرمزگانی بیمارستان امام رضا(ع) است ودر این فصل با شماره ۲۳ به عنوان دروازه بان برای آیندگان بازی خواهد کرد. یک دوره قهرمانی درلیگ برتر استان با تیم سرخ آبی پوشان دوهزار از افتخارات ورزشی می باشد. 
    فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
    
حامد زرجام متولد بیست وهفتم شهریورماه ۱۳۷۶ است.  وی سابقه  بازی در تیم های آیندگان، آذرخش ، فرش آرا در لیگ برتر امیدها را دارد ودر این فصل با شماره‌ ۸۸ برای آیندگان بازی خواهد کرد. از افتخارات ورزشی ایشان دعوت به اردوی تیم ملی نوجوانان فوتبال، دعوت مجدد به اردوی  تیم ملی امیدها فوتسال، چند دوره آقای گلی و  بهترین بازیکن استان، بهترین بازیکن و آقای گل شهرستان ساوه و چند قهرمانی متوالی با تیم آیندگان در استان و پنجمی کشوربین ۵۷ تیم می باشد. 
 
  
فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
حسین رحیمی متولد یکم فروردین ماه ۱۳۵۷ در بندرعباس می باشد. قهرمانی جوانان کشور(یاران جوان)، قهرمانی لیگ استان جوانان (پرواز بندرعباس)، قهرمانی لیگ یک امید کشور و صعود به لیگ برتر(اقلید شیراز) ، قهرمانی جوانان استان(ایثار جیرفت) و دعوت به اردوی تیم ملی جوانان در سال ۹۲ و ۹۳  از افتخارات ورزشی ایشان می باشد.  وی در این فصل با شماره ۷۱ برای آیندگان بازی خواهد کرد. 
فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان  
محمد امین فارسی متولد نوزدهم بهمن ماه ۱۳۸۱ در بندرعباس می باشد. وی که دو قهرمانی در مسابقات نوجوانان لیگ برتر استان هرمزگان در کارنامه دارد در این فصل با شماره ۱۲ برای آیندگان به میدان خواهد رفت. محمد امین در لیگ شهرستان بندرعباس، لیگ استان هرمزگان، لیگ یک جوانان و لیگ برتر کشور به مدت شش سال بازی کرده است.  
   فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
محمد امین رنجبر متولد دوازدهم آذرماه ۱۳۸۲ می باشد. قهرمانی نونهالان استان در سال های ۹۴ و۹۵ ، نایب قهرمانی نوجوانان استان در سال ۹۵ و ۹۶ ،قهرمانی نوجوانان استان در سال ۹۶ و ۹۷ ، بهترین بازیکن نوجوانان  استان در سال ۹۷ و ۹۸  و دعوت شدن به  اردوی تیم ملی  دانش اموزی زیر۱۴سال از افتخارات ورزشی اش می باشد. ۷ سال در لیگ های نونهالان استان و شهرستان  ، نوجوانان استان و شهرستان، جوانان استان و شهرستان، جوانان لیگ یک کشور  ، جوانان لیگ برتر کشور  و لیگ برتر بزرگسالان استان بازی کرده است ودر این فصل با شماره ۴۸ برای آیندگان بازی می کند.

 مدیرعامل: 

    فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
  
حمید رضایی متولد بیست و نهم مهرماه ۱۳۵۶ شهر بندرعباس می باشد. وی در نیروی انتظامی مشغول به خدمت می باشد. حمید از داوران فوتبال و فوتسال هرمزگان‌ به حساب می آید که تجربه قصاوت در مسابقات کشوری را دارد.  به اعتقاد کارشناسان از زمانی که مسوولیت کمیته فوتسال وفوتبال ساحلی استان را پذیرفت شکوفایی بسیار خوبی در فوتسال و فوتبال ساحلی استان شاهد هستیم. وی در مقطعی ریاست کمیته داوران شهرستان بندرعباس را هم بر عهده داشت که در این کمیته هم عملکرد بسیار خوبی از خودش به جای گذاشت. 

 سرمربی تیم : 

   فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
  
هادی بزوال متولد شانزدهم اردیبهشت ماه  ۱۳۶۶ در بندرعباس می باشد. وی  دوران مربیگری خود را از سال ۱۳۹۰ شروع کرد و در حال حاضر دارای مدرک مربیگری سطح یک آسیا فوتسال است.  در تیم های پایه نونهالان قهرمانی شهرستان بندرعباس، نوجوانان،قهرمانی،نایب قهرمانی و جوانان در لیگ برتر کشور مربیگری کرده است  حدود دوسال  به عنوان مربی و سپس سرمربی تیم های منتخب صنعت آب و برق استان در مسابقات کشوری وزارت نیرو مربیگری کرده است که هر دو در بین ۸ تیم صعود کننده قرار گرفته است. در فصل قبل به عنوان سر مربی تیم آیندگان در لیگ برتر استان روی نیمکت این تیم نشست و امسال با اعتماد حمید رضایی مدیرعامل باشگاه به عنوان  سر مربی تیم آیندگان در لیگ دو کشور مربیگری خواهد کرد.

 مربی : 

  
  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
 
ذوالفقار مریدی متولد چهاردهم تیرماه ۱۳۶۳ حاجی آباد می باشد. شروع کار مربیگریش از سال ۹۶ بوده است و از افتخاراتش قهرمانی لیگ برتر نوجوانان استان می باشد.  سوابق مربیگری در لیگ یک جوانان کشور سال ۹۷،حضور در لیگ برتر جوانان کشور سال ۹۸، حضور در لیگ یک بزرگسالان استان سال ۹۷ ، حضور در لیگ برتر بزرگسالان استان سال ۹۸ ، حضور در لیگ دسته سه بزرگسالان کشور سال ۹۸ را دارد.‌ 

 مربی : 

  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
   
داریوش دهقانی سوابق مربیگری در لیگ یک و لیگ دو کشور با یاران جوان ، در لیگ برتر استان  مربی تیم های آلومینیوم المهدی، سرخ آبی پوشان دوهزار، کشاورز احمدی و بیمارستان امام رضا(ع)‌ در کارنامه دارد. 
قهرمانی جوانان کشور با تیم یاران جوان درفوتسال، دو نایب قهرمانی با آلومینیوم هرمزگان در  فوتسال، قهرمانی با تیم سرخ آبی پوشان دوهزار و نماینده استان در بازی های زیر گروه سه خرمشهر با تیم آیندگان در زیر گروه سه در  مازندران ، با تیم جوانان نایبند فوتسال تا یک هشتم صعود کرده و قهرمانی با تیم ستارگان احمدی در اولین دوره مسابقات ستارگان فوتسال استان از افتخاراتش می باشد.

 مربی : 

 فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان 
عادل بزوال متولد یکم فروردین ماه ۱۳۷۰ است. از ابتدا در باشگاه آیندگان فعالیت خودش را شروع کرده است و از افتخارات و سوابق بازیگری و مربیگری ایشان  قهرمانی با تیم آیت الله کاشانی در مسابقات جشنواره هوافضا در سال ۸۹ دز استان اصفهان به عنوان بازیکن،  مقام سوم با سپاه قشم سال ۹۸  در جشنواره تهران به عنوان بازیکن و مربی و در تیم  آیندگان هرمزگان قهرمانی جوانان  شهرستان بندرعباس در سال  ۹۲ به عنوان مربی،  مقام سوم جوانان استان در سال ۹۲  به عنوان مربی،  قهرمانی در مسابقات نونهالان استان در سال ۹۳ به عنوان  کمک مربی ، مقام سوم در مسابقات جوانان شهرستان بندر عباس در سال ۹۳  به عنوان مربی ، قهرمانی در مسابقات جوانان استان در سال ۹۳ بع عنوان مربی ، صعود به  لیگ برتر جوانان کشور  در سال ۹۳  به عنوان مربی ، قهرمانی با تیم امید در مسابقات شهرستان در سال ۹۴  به عنوان مربی ،  قهرمانی با تیم امید در مسابقات استان در سال ۹۴ به عنوان مربی قهرمانی با تیم جوانان در مسابقات شهرستان در سال ۹۵ ، قهرمانی در مسابقات نوجوانان استان در سال ۹۷  به عنوان کمک مربی ، نایب قهرمانی در مسابقات لیگ یک  استان به عنوان سرمربی ، صعود به دور بعد در مسابقات بزرگسالان لیگ سه کشور به عنوان کمک مربی و حضور در جمع چهارتیم در مسابقات لیگ برتر استان بزرگسالان در سال ۹۸  در کارنامه دارد.

 مربی دروازه بانان 

  
  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
 
  
جواد شهابی متولد سی ام شهریورماه ۱۳۹۶ است. وی فصل قبل در تیم پاس داراب مرببگری می کرد و از افتخاراتش  یک دوره قهرمان  رده بزرگسالان شهرستان شیراز ، قهرمان سه دوره رده بزرگسالان شهرستان داراب ، قهرمان دو دوره مسابقات امید های استان فارس، قهرمان یک دوره جوانان استان فارس و  نایب قهرمان یک دوره نوجوانان استان فارس ، و سوابق مربیگری در تیم های بنیادشهید شهرستان شیرار، ثامن شیراز، پاس داراب،  لارجوان لارستان، دانشگاه آزاد داراب ،  استقلال داراب و دومینو شیراز در کارنامه دارد.‌

 کمیته فنی : 

  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
  
ابراهیم دهقانی متولد یکم مهرماه ۱۳۵۷ می باشد.باشگاه قبلی ایشان کشاورز احمدی بود واز  افتخاراتش  قهرمانی فوتسال امید  استان با تیم آیندگان به عنوان سرمربی، راهیابی به مسابقات امیدهای فوتسال کشور با تیم آیندگان ، قهرمانی لیگ برترفوتسال استان با تیم بیمارستان امام رضا(ع)‌ به عنوان سرمربی، کسب مقام چهارم با تیم کشاورز احمدی در لیگ برتر استان در اولین حضور این تیم به عنوان سرمربی و حضور در لیگ زیرگروه دو فوتسال کشور با تیم آیندگان به عنوان سرمربی می باشد. 

 کمیته فنی وآنالیزور: 

   
   
 فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
  
مسعود جداوی متولد بیستم دی ماه ۱۳۵۹ شهرستان بندرعباس می باشد. باشگاه قبلی  ایشان پالایشگاه نفت بندرعباس و آریا اسلام آباد بوده و از افتخاراتش می توان  سرمربیگری در لیگ جوانان  و سرمربیگری در لیگ نوجوانان در سال ۹۸ اشاره کرد. 

 آنالیزور 

    
 فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان 
مهرداد راهبر متولد پنجم مردادماه ۱۳۶۱ در شهرستان میناب می باشد. وی در باشگاه های قائم ، مقاومت ، کنعان و شفا شهرستان میناب فعالیت داشته است و از افتخارات ایشان مقام سوم در مسابقات المپیاد بسیج کشور (سرمربی استان هرمزگان)، شرکت در مسابقات لیگ سه  کشور همراه تیم کنعان(مربی تیم کنعان)، قهرمانی در مسابقات لیگ برتر استان هرمزگان (سرمربی تیم کنعان )و مقام اول مسابقات دانشگاه های  استان هرمزگان(سرمربی دانشگاه میناب)  اشاره کرد.‌

 مدیر تیم : 

  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان  
   
مهدی جعفری متولد ۱۳۵۹ در بندرعباس می باشد. وی عنوان مدیر تیم فوتسال جوانان نخل بندرعباس ، تیم فوتبال نونهالان ، نوجوانان ، جوانان باشگاه نخل بندرعباس ، تیم فوتبال نوجوانان و جوانان باشگاه  توانیر و  تیم فوتبال نوجوانان ، جوانان و  امید  باشگاه شهرداری بندرعباس را در کارنامه دارد و حضور در مسابقات قهرمانی کشور و  لیگ برترکشور جز افتخاراتش به حساب  می آید.
  
    
  فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
    فوتسالیست های آینـدگان، آینده فوتسال هرمزگان
فیزوتراپ : آرش صادقی 
تدارکات : میثم پیروزی
تدارکات :  هانی صادقی 
تدارکات : میثم رئیسی
منتشر شده: 1
ناصر رحیمی
۳۰ خرداد ۱۴۰۱
داش حسین رحیمی افتخار ما هستی ❤️ مرسی ????
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها