۳ و۴ مهرماه آزمون نظام مهندسی در هرمزگان برگزار می شود



مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۳ هزار و ۲۸۳ نفر در هرمزگان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳ و۴ مهرماه خبر داد. قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می‌شود و این افراد می‌توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

 

به گزارش صبح ساحل، آرش رضایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یک حوزه  آزمون اظهار داشت: در راستای اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳ و ۴ مهرماه در شهرهای بندرعباس و کیش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون اظهار داشت: در مجموع ۳ هزار و ۲۸۳ نفر در هرمزگان در این آزمون ثبت نام کردند که برای قبول شدگان در این آزمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، پروانه اشتغال به کار صادر می‌شود و این افراد می‌توانند فعالیت رسمی خود را آغاز کنند.

رضایی با بیان اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از نکات مهم برگزاری آزمون است بیان کرد: داوطلبان هرمزگان در سه حوزه پیش بینی شده با رعایت پروتکل های بهداشتی مطابق با دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در آزمون شرکت می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها