رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان:

3200 داوطلب در آزمون ورود به حرفه مهندسان شرکت کردند



مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از شرکت 3200 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربي در 7 رشته خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «آرش رضایی»،مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان  از محل برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربي، بازدید کرد و گفت: این افراد در ۷ رشته عمران، معماری، تأسیسات برقی و مکانیکی، شهرسازی، نقشه ‌برداری و ترافیک به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: افرادی که ۵۰ درصد نمره قبولی از این آزمون را کسب نمایند، بعد از طی مراحل صلاحیت سنجی اداره کل راه و شهرسازی استان به حرفه مهندسی و خدمات مرتبط در حوزه ساخت و ساز راه پیدا می کنند.
به گفته‌ی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان ، در حال بیش از3 هزار نفر از مهندسین در زمینه ساخت و سازهای فنی و تأسیسات عمومی در سطح استان فعالیت دارند و واجدین شرایط و پذیرفته شوندگان در این آزمون نیز به جمع مهندسین استان خواهند پیوست.
 شایان ذکر است: با توجه به نقش تأثیرگذار مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی در صنعت ساختمان، دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، آزمون‌های ورود به حرفه را به منظور ارزیابی توان علمی و حرفه‌ای  جامعه هدف برگزار می نماید و همزمان با سراسر کشور 3200 نفر ازداوطلبان در استان هرمزگان نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این آزمون شرکت کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها