لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور

آیندگان هرمزگان در بازی اول به پیروزی دست یافت



مسابقات گروه ششم‌ لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی آیندگان هرمزگان در سالن فجر بندرعباس آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل، مرحله نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور در گروه ششم از امروز  ساعت ۱۴ به میزبانی باشگاه آیندگان در سالن فجر بندرعباس آغاز شد.

در این پیکارها تیم آیندگان هرمزگان میزبان مسابقات با تیم های کورش کبیر زابل، چابک شیراز، درسا لارستان، ایثار جیرفت و مس رفسنجان هم گروه است.

گفتنی است که این مسابقات به صورت مجتمع برگزار می شود و از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود خواهند کرد.

دوازده تیم حاضر در مرحله دوم مسابقات در دو گروه شش تیمی و به صورت مجتمع رفت و برگشت برگزار خواهند کرد که در پایان تیم های اول و دوم هر گروه به مسابقات لیگ یک فوتسال کشور در فصل جدید صعود خواهند کرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا همه مسابقات  بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

در بازی نخست این مسابقات تیم های چابک شیراز و درسا لارستان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شیرازی با نتیجه چهار بر سه به برتری دست یافت.

برای تیم  چابک شیراز حسن هاشمی ( ۲بار) میلاد اژدرلو و مصطفی رحمانی زادو برای تیم  درسا لارستان محمد هادی افسرده، محمد میرزایی و علی مرزبان گلزنی کردند.

در بازی دوم روز نخست که با سوت داوران هرمزگانی محسن قاسمپور و ابوالفضل قلیچ خانی آغاز شد دو تیم مس رفسنجان و  ایثار جیرفت به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم مس رفنسجان بود که دو بریک به برتری رسید. برای مس رفنسجان مسعود جعفری و  حجت محمدی و برای ایثارجیرفت مرتضی مصطفوی گلزنی کردند.

در آخرین بازی روز نخست این مسابقات تیم آیندگان هرمزگان میزبان رفابت ها به دیدار کورش کبیر زابل رفت.

شاگردان هادی بزوال در نیمه نخست بازی خوبی به نمایش گذاشتند وبعد از این که چند موقعیت گلزنی را از دست دادند توسط حسن سپهری به گل رسیدند تا این نیمه را با برد به رختکن بروند.

در نیمه دوم تیم زابل به دنبال جبران گل خورده بود وبازی بهتری نسبت به آیندگان از خود به نمایش گذاشت اما هر چه زد به سد محکمی به نام حسن دهقانی دروازه بان تیم آيندگان برخورد می کرد. این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود آیندگان هرمزگان به پایان رسيد تا نماینده هرمزگان در بازی اول نخستین پیروزی را دشت کند.

حسن دهقانی ، مهرداد خانه داری ،ميثم سليمانی،  حامد زرجام ،سعید اقتداری،  سینا بخشی، امیر اقتداری ،حسین رحیمی، رضا سالاری ،آرمان پرواز،نوید آذری و حسن سپهری بازیکنانی بودند که در این بازی از سوی هادی بزوال سرمربی تیم برای آیندگان بازی کردند. 

در روز دوم این مسابقات فردا ساعت ۱۸ تیم آیندگان هرمزگان به دیدار ایثار جیرفت خواهد رفت. 

 

 

لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور 

لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها