فرماندار قشم:

افزایش ۵ برابری عملیات پستی با وجود کمبود نیرو در قشم



فرماندار شهرستان قشم گفت: حجم فعالیت های پست شهرستان در این مدت، چهار تا پنج برابر افزایش پیدا کرده و تلاش این مجموعه علیرغم کمبود نیرو در بروز رسانی خدمت شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار صبح ساحل از قشم، علیرضا نصری در دیدار مدیر کل پست هرمزگان و رییس اداره پست قشم، بیان کرد: اداره پست از جمله دستگاه های پر تلاش و اثر گذار در شرایط جدید جامعه و شکل گیری فعالیت های اقتصادی ناشی از کرونا است.

وی بیان کرد: رونق اشتغال خانگی و توسعه بازارهای مجازی، نیازمند همکاری اداره پست از یک سو و مساعدت سایر دستگاه های مسئول با پست از سوی دیگر است و ما پیگیری های لازم برای توسعه این همکاری ها را انجام می دهیم.

مدیر کل پست در بخش نخست این دیدار گفت: رویکرد مردم به خرید اینترنتی و تهیه مایحتاج زندگی در این مدت مشهود و غیر قابل مقایسه با سال های گذشته است.

عبدالله عبدلی اظهار کرد: توسعه فعالیت و امکان جابجایی محموله های پستی در شرایط جوی نامساعد را یکی از مهم ترین دلایل درخواست اداره پست برای انجام جابجایی از اسکله شهید ذاکری به لافت ذکر کرد.

وی گفت: خرید کالاهای ایرانی و انواع فرآورده های غذایی وطنی از سرزمین اصلی در یک سال اخیر رشد چشمگیری داشته است.

گفتنی است؛ جابجایی مرسوله های پستی از طریق اسکله لافت یکی از خواسته های اداره پست شهرستان در این دیدار ذکر شد که مورد پیگیری فرماندار قشم قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها