پیشرفت پروژه گازرسانی در سطح شهر بندرعباس/ هرگونه حفاری باید در کوتاه‌ترین زمان آسفالت می شود



معاون عمرانی فرماندار بندرعباس از یشرفت پروژه گازرسانی در سطح شهر بندرعباس گفت: این پروژه روند خوبی داشته و پس از اتمام هرگونه حفاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی دستگاه متولی آسفالت می شود.

 

به گزارش صبح ساحل، محمد کناری در این جلسه افزود: اجرای پروژه گازرسانی در سطح شهر بندرعباس سرعت خوبی داشته اما بعد از اتمام حفاری و مراحل لوله گذاری آسفالت آن به موقع انجام نمی‌شود که این موضوع موجب نگرانی شهروندان گرامی شده است.

معاون عمرانی فرمانداری بندرعباس عنوان داشت: شرکت گاز مباحث ایمن‌سازی، نصب علائم هشداردهنده و سرعت در اجرای پروژه را مدنظر داشته و در اجرای پروژه با شهرداری بندرعباس همکاری بیشتری داشته باشد.

 این مقام مسئول بیان کرد: در بعضی از نقاط شهر بعد از اتمام پروژه مشکلاتی در بحث آسفالت بوجود آمده و گلایه شهروندان را به همراه داشته که بجا و منطقی است و سازمان عمران شهرداری می بایست نسبت به ترمیم و آسفالت آن در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کند.

گفتی است که مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گفته است که پروژه گازرسانی به کل شهر بندرعباس به 9 فاز تقسیم شده و تلاش داریم تا پایان سال 1400 آن را به پایان برسانیم.

منتشر شده: 1
کرم
۶ مهر ۱۳۹۹
سلام خدا قوت، آقای فرماندار و آقای شهردار یه سرس هم خودتون به کوچه های شهر بزنید ببینید بعد از کندن کوچه ها چقد زمان میبره تا آسفالت کنند به گزارشات اکتفا نکنید نمونه محله روبروی پارک شهر کوچه تیر 4
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها