جلوگیری از خروج ۲۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان



فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران مرزبانی استان در شهرستان‌های بندرعباس و میناب از خروج ۲۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از آبهای خلیج فارس جلوگیری شد.

به گزارش صبح ساحل، سردار حسین دهکی عصر دوشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در شهرستانهای میناب و بندرعباس پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله مشک های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های گشت دریایی در این پایگاه ها به محل اعزام شدند.

 وی افزود: مرزبانان پس از بررسی مناطق، چهار عدد محفظه پلاستیکی معروف به مشک حاوی ۲۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به مقدار ۲۰۰هزار لیتر در سواحل میناب و ۴۰ هزار لیتر در آبهای مرزی بندرعباس را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان ارزش ریالی محموله های کشف شده را ۱۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: قاچاقچیان توسط شناورهای پشتیبانی قبل از رسیدن مأموران از محل متواری شدند و هم اکنون تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیانادامه دارد.

مناطق ساحلی میناب در ۹۰کیلومتری شرق استان هرمزگان یکی از مسیرهای قاچاق بویژه سوخت درسالهای اخیر شده است.

​دوم مهرماه هم فرمانده دریابانی میناب از شناسایی و کشف خط لوله انتقال سوخت به طول 700 متر در سواحل این شهرستان خبر داده و گفته‌بود: این خط لوله را که از زیر ماسه های ساحل به اعماق دریا کشیده شده بود را کشف و منهدم کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها