شناسایی و دستگیری دو سارق سابقه دار در بندرلنگه



فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف با۵فقره  سرقت در یک عملیات ضربتی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل،  سرهنگ مهراب کاظمی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع دوفقره سرقت به عنف و کیف قاپی در سطح شهرستان بندرلنگه و متواری شدن سارقان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری۱۱و پلیس آگاهی شهرستان با بررسی های همه جانبه و استفاده از سرنخ های بدست آمده از مشخصات ظاهری سارقان که با هوشیاری یکی از مالباختگان به دست آمد، موفق شدند دو نفر سارق حرفه ای سابقه دار را که با تهدید چاقو اقدام به سرقت وسایل همراه شهروندان کرده بودند شناسایی کنند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و متهمان را در مخفیگاهشان در حالی که با تهدید سلاح سرد و حمله ور شدن به ماموران قصد فرار داشتند با اقدام متقابل و شلیک پلیس،دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند که در بازجویی ها و پس از مواجه حضوری با شکات و عدله کافی پلیس به همه موارد اعتراف کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها