فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

راه‌اندازی رشته‌های متناسب با ظرفیت‌ها و نیاز هرمزگان ضرورت‌ دارد



به گزارش صبح ساحل، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: باتوجه به شرایط استان و قرارگرفتن در منطقه ویژه و سوق‌الجیشی، باید رشته‌هایی متناسب با نیاز اقتصادی و بازار کار این منطقه توسعه یابد تا گره‌گشای اقتصاد کشور در شرایط کنونی شود.

سردار اباذر سالاری دوشنبه شب به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در نشست با رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان  افزود: راه‌اندازی رشته‌های تحصیلات تکمیلی متناسب با ظرفیت‌ها و نیاز استان هرمزگان از دیگر ضرورت‌های مهم در عرصه تولید علم است.

وی همچنین بر تقویت رشته‌های علوم انسانی در دانشگاه های هرمزگان تاکید کرد وگفت: توجه به علوم انسانی و تقویت رشته‌های این حوزه در دانشگاه های استان به‌عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی رهبرمعظم انقلاب باید به‌طور تخصصی دنبال و عملیاتی شود.
فرمانده سپاه هرمزگان با قدردانی از نگاه سازنده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی در کشور اظهار کرد: رویکرد جدید دانشگاه در حل مشکلات و موانع جامعه ستودنی است و این آمادگی را داریم تا دانشگاه را در امر خدمت‌رسانی همراهی کنیم.
سالاری با تاکید بر حرکت جدی دانشگاه‌ها و مراکز علمی در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب گفت: تقویت روحیه خودباوری بین جوانان از مهم‌ترین رسالت‌های دانشگاه‌ در کشور است.
وی ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی در دانشگاه‌ها را از دیگر وظایف این مراکز عنوان کرد و ادامه داد: خدمت صادقانه به نظام اسلامی کمتر از ایثارگری و شهادت نیست؛ زیرا دانشگاه باید با تربیت نیروی انسانی متعهد و مومن، مدیرانی متخصص و متعهد به جامعه معرفی کند که با روحیه‌ای انقلابی و اعمالی صادقانه در خدمت جامعه باشند.
این مقام سپاهی با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان راه انقلاب اظهارکرد: امنیت، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا، رزمندگان و ایثارگرانی است که جان در طبق اخلاص نهادند و لحظه‌ای در دفاع از کیان خود پا پس نکشیدند.
وی از امنیت به‌عنوان بزرگ‌ترین نعمت برای هر ملت یاد کرد و افزود: ملت‌هایی مزه امنیت را می‌چشند که ناامنی را تجربه و از نزدیک حس کرده باشند.
سالاری خاطرنشان کرد: میراث‌دار نظام و انقلابی هستیم که جوانان آن با دل‌کندن از مادیات این دنیا و با عزمی راسخ و خلوص نیت پا به عرصه نبرد و  گذاشتند و جانانه مقابل ظلم ایستادند.
در پایان این نشست اعضای هیات رییسه و شوراهای تخصصی حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی  هرمزگان گزارشی از بخش‌های کاری خود ارائه کردند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها