رقابت های آنلاین شطرنج در هرمزگان

نفرات برتر معرفی شدند



عرفان میرزایی قهرمان سیزدهمین دوره از مسابقات شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه شناخته شد.

 

به گزارش صبح ساحل،  این دوره از مسابقات با شرکت ۶۲ شطرنجباز در ۹ دور به روش سوئیسی با زمان سه دقیقه بدون فیشر به صورت آنلاین برگزار شد. در پایان این مسابقات عرفان میرزایی از فیروزآباد با هفت امتیاز عنوان نخست را کسب کرد.‌

محمد محمدزمان از بستک با ۶/۵ امتیاز در مکان دوم ایستاد.‌ جهانگیر دیناروند از شوش با شش  امتیاز در جای سوم قرار گرفت.‌

حدیت نوری ازندریانی از ملایر و پانتا رحیمی از شیراز دو بانوی برتر این دوره از مسابقات شناخته شدند.

شطرنج آزاد رودان

مقام قهرمانی دومین دوره مسابقات آزاد شطرنج رودان را جهانگیر دیناروند از شوش خوزستان به خودش اختصاص داد.‌ این دوره از رقابت ها  با شرکت ۳۶  شطرنجباز برگزار شد كه در پايان جهانگیر دیناروند از شوش خوزستان با شش امتیاز و پوئن شکنی ۱۷ اول شد.  محمد صباحی از البرز با ۵/۶ امتیاز در مکان دوم ایستاد. پارسا شهمیرزادی از بندرعباس با ۵/۵ امتیاز و پون شکنی کمتر سوم سد.

در بخش امتیاز آوران حدیث ازندریای  از تهران بانوی برتر معرفی شد. آریا طالبی از لارستان نوجوان برتر شناخته شد.‌

  مسابقات هفتگی بلیتس آنلاین میناب

مسابقات هفتگی شطرنج آنلاین میناب طبق برنامه از قبل اعلام شده  با حضور شطرنجبازانی از نقاط مختلف کشور و با حضور ۴۴ نفر با زمان پنج دقیقه و سع ثانیه پاداش در ازای هر حرکت در ۷ دور به روش سوئیسی برگزار شد. در پایان این مسابقات نادر نوروزیان از کیش با کسب شش امتیاز، مهران زاهری  از همدان با کسب ۵/۵ امتیاز و  آرمین غلامی  از بوشهر با کسب ۵ امتیاز اول تا سوم شدند.  امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۴  سال بردیا جهان تیغی از کیش و  امتیاز آورترین بازیکن بانو عسل جودی زاده از اهواز شناخته شدند.

شطرنج آنلاین آزاد شهرستان بستک

آریا طالبی از لارستان قهرمان نهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین آزاد شهرستان بستک معرفی شد.

دراین دوره از رقابت‌ها که با حضور ۸۴  شطرنجباز از استان های هرمزگان ، فارس، اصفهان ، خوزستان، خراسان شمالی ، قزوین، کرمانشاه، تهران، آذربایجان شرقی در ۹ دور به روش سوئیسی و آنلاین برگزار شد آریا طالبی از لارستان با کسب ۷/۵  امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد. محمد محمدزمان از بستک با کسب ۷/۵  امتیاز و پوئن شکنی کمتر دوم‌شد. پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با کسب ۷ امتیاز در مکان سوم ایستاد و  رسول صمیمی از اصفهان چهارم شد.  مقام پنجم این رقابت ها را  محمد کرمی از کرمانشاه کسب کرد. مقام اول بانوان را  نیایش موحد از اهواز با کسب ۵ امتیاز به خودش اختصاص داد. مقام اول زیر ۱۴ سال را عرفان میرزایی از فیروزآباد با کسب شش امتیاز به دست آورد. 

 

 نفرات برتر معرفی شدند

 نفرات برتر معرفی شدند

 نفرات برتر معرفی شدند

 

نفرات برتر معرفی شدند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها