رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان:

اهمیت تعامل دوجانبه شورای شهر و دانشگاه را در حل مشکلات پیش‌رو



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، این نهاد علمی را برخاسته از دل توده مردم دانست که امروز با استراتژی خدمت به توسعه کشور وارد بطن جامعه شده است.

به گزارش صبح ساحل، احسان کامرانی در نشست مشترک دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اعضای شورای شهر بندرعباس نقش و رسالت دانشگاه در پیشبرد اهداف جامعه را یادآور شد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با دارابودن توان بالای علمی و پژوهشی این آمادگی را دارد تا به همه مشکلات و معضلات جامعه به‌عنوان یک مشاور ورود و مشکلات پیش رو را با توان علمی و پژوهشی  حل کند.

وی نقش دانشگاه را در توسعه شهر مهم و اساسی خواند و تأکید کرد: توسعه و دانشگاه دو عنصر مرتبط و جدانشدنی هستند و هر جایی که دانشگاه به بالندگی و رشد برسد، توسعه پایدار نیز اتفاق خواهد افتاد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان اظهار کرد: توان هئیت علمی دانشگاه در علوم مختلف از سرمایه‌های بزرگی است که می‌تواند شهرداری و شورای‌شهر را در توسعه مبلمان شهری و حل مشکلات پیش رو در حوزه شهر و روستا یاری رساند و رشد و بالندگی را رقم بزند.

این استاد دانشگاه، تعامل دوجانبه شورای شهر و دانشگاه را در حل مشکلات پیش‌رو مهم خواند و تأکید کرد: دانشگاه می‌تواند به‌عنوان یک مشاور‌دهنده علمی در کمیسیون‌های تخصصی شورای‌شهر، شهرداری‌، شورای عالی استان‌ها و...  رشد و تکامل شهر را در ‌راستای توسعه پایدار رقم بزند.

کامرانی از اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان برای همکاری با همه سازمان‌ها، نهادها، ادارات و... خبر داد و یادآور شد: ما توان علمی و پژوهشی خود را با استفاده از کادر هئیت علمی مجرب در همه علوم  به‌ویژه در حوزه معماری، شهرسازی، عمرانی و... داریم  و می‌توانیم برای توسعه همه‌جانبه کمک و یاری‌رسان معنوی و فکری همه سازمان‌ها باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها