مدرسه فرهنگ قشم با ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار تعمیر و بازسازی می‌شود



معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از اختصاص ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار برای ساخت فضای کلاس‌های آموزشی، تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی در۲ مقاطع ابتدایی و متوسطه اول مدرسه فرهنگ شهر قشم خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، مرتضی شیخ زاده امروز با بیان این مطلب اظهارداشت: توسعه مراکز فرهنگی، نوسازی و بهسازی مدارس شهری و روستایی، تعمیر و تجهیز خانه عالم روستای گوران و ارتقا توان علمی کودکان و نوجوانان جزیره قشم از برنامه‌های آتی این معاونت است.

وی با اعلام اینکه این اقدامات در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی این سازمان انجام خواهد شد، افزود: احداث، توسعه و تجهیز مراکز دینی، فرهنگی و هنری به عنوان مسوولیت اجتماعی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در سال‌های اخیر، پررنگ‌تر از گذشته انجام شده است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: خانه عالم روستای گوران جزیره قشم هم در راستای تامین آرامش و آسایش مروجان مذهبی و مبلغان دینی در طرح این معاونت قرار دارد و به زودی تعمیر و بازسازی می‌شود.

به گفته وی، عمل به این مسوولیت‌های مهم اجتماعی که ریشه در ساخت آینده‌ای بهتر برای نسل‌های بعد جزیره قشم دارد، تلاشی است که در حال حاضر و به مدد تهدید کرونا، به فرصتی برای ظرفیت سنجی و نیازسنجی تبدیل شده تا میزان توسعه یافتگی و درصد نیاز به افزایش آن در حوزه آموزش و پرورش به خوبی تخمین زده شود و شاهد انقلابی در این حیطه باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها