با حضور رئیس هیات هندبال هرمزگان برگزار شد

جلسه هم اندیشی رشد وتوسعه هندبال در بخش همگانی



جلسه هم اندیشی هیات هندبال استان با حضور حسن آیین جمشید ریئس هیات واعضا هیات برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، به منظور رشد وتوسعه هندبال در بخش همگانی جلسه ای در سالن جلسات اداره کل ورزش وجوانان برگزار شد. ریئس هیات هندبال استان دراین جلسه اظهار داشت : اگر پیشرفتی در ورزش هندبال صورت گرفته است  بی شک مربیان و پیشکسوتان نقش اصلی را درآن ایفا کرده اند.

حسن آیین جمشید گفت : هندبال استان هم دربخش آقایان وهم دربخش بانوان از ظرفیت های خوبی برخوردار است وبایک برنامه مدون واستفاده از مربیان با دانش و کمک از پیشکسوتان که سال ها در این رشته تجربیات فراوانی دارند می توان هندبال استان را  از شرایط فعلی به نقطه ای مطلوب برسانیم.

مسئول کمیته همگانی هیات هندبال هرمزگان در نخستین همایش کمیته همگانی هندبال استان گفت : ورزش عامل شادابی ، رشد و تعالی جوانان و نوجوانان در جامعه  و بازدارنده بسیاری از آسیب های اجتماعی است.

  طاهره محمدی افزود :  برگزاری چنین همایش هایی نقطه عطفی در توسعه زیر ساخت فعالیت های ورزش هندبال در استان می باشد.

محمدی  بیان داشت : هرمزگان با برخورداری از ظرفیت و پتانسیل بالایی که درآن موجود است  می تواند موجبات توسعه ورزش هندبال در سطح کشور باشد. مسئول کمیته همگانی هیات هندبال استان  ضمن ابراز امیدواری بیان کرد:  برگزاری چنین همایش هایی در آینده نزدیک باعث توسعه ورزش همگانی و بستر مناسبی برای فعالیت قهرمانی خواهد شد.

دراین جلسه طی حکمی از سوی ریئس هیات هندبال استان  طیب گیتو به عنوان ریئس کمیته آموزش و مربیان معرفی شد و سجاد مراد زاده و مینا خنفری نیز به عنوان اعضای کمیته آموزش ومربیان در بخش اقایان و بانوان منصوب شدند.

 
همچنین یک دوره  مسابقات ایستگاهی آمادگی جسمانی

توسط کمیته همگانی هندبال استان  برگزار شد که دربخش بانوان که  ۲۸ نفر ورزشکار در آن شرکت کرده بودند  نازنین زارع با زمان یک  دقیقه و یازده  ثانیه مقام اول را کسب کرد .

حدیث ذاکری با زمان یک دقیقه و بیست ثانیه مقام دوم را به دست آورد و فاطمه یگانه با زمان یک دقیقه و بيست و دو ثانیه درجایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش آقایان نیز که با حضور ۲۲ ورزشکار و جمعی از مربیان و پیشکسوتان باشگاه نایبند درشته های هندبال ، کراس فیت  و دوومیدانی برگزار شد در پایان نوید ناصری با زمان یک دقیقه هشت ثانیه درجایگاه اول ایستاد.  مهرداد غلامی با زمان یک  دقیقه یازده ثانیه درجای دوم قرار گرفت و محمد رسولی بازمان یک دقیقه چهارده ثانیه مقام سوم را ازآن خود کرد. داوران این مسابقات هم مرودی زاده ، اقبالی ، پودری ، معماری ،  اسمعیلی، موسویان و روزانه بودند. فرامرز عیانی ، محمد علی شاهی  وعباس شاهی در  برگزاری این همایش همکاری  لازم را با کمیته همگانی به عمل آوردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها