رییس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد

حمایت قاطع دستگاه قضایی از گزارشگران فساد



رییس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با اعضای دبیرخانه قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان بر حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از گزارشگران فساد تأکید کرد

 

به گزارش صبح ساحل، علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان  در دیدار با اعضای دبیرخانه قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان اظهارداشت: موضوع مبارزه با فساد ، خصوصاً در بحث مفاسد اقتصادی موضوع بسیار مهمی است و قطعاً مطالبه ما هم این است که مجموعه های مردمی به کمک ما بیایند.

وی ادامه داد: عملکرد قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و باعث می شود فضای جامعه برای مفسدان ناامن شود و این موضوع می تواند ما را در مبارزه با فساد بسیار کمک کند.

رییس کل دادگستری هرمزگان در ادامه تأکید کرد: باید توجه داشت که مبارزه با فساد موجب ورود حب و بغض ها به مسائل نشود و در این مهم از افراد مورد وثوق استفاده شود و عملکرد به نوعی باشد که مردم را نسبت به نظام خوشبین کند.

صالحی یادآور شد: ممکن است گاهاً بر اساس حب و بغض های شخصی گزارشاتی به دست شما برسد؛ سعی کنید گزارشات را به طور دقیق بررسی، مستندسازی و راستی آزمایی کنید تا در دادرسی دچار مشکل نشود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با بیان اینکه قاطعانه از گزارشگران فساد حمایت می‌کنیم ، خاطر نشان ساخت: قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی را در سراسر استان گسترش دهید و سیطره آن را به تمام مناطق برسانید و جوانان مومن و انقلابی را پای کار بیاورید.

عالی ترین مقام قضایی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه افرادی را که در قرارگاه به کار می گیرید را هم راستی آزمایی کنید تا مورد وثوق باشند، خاطرنشان کرد: زمینه های سواستفاده از جایگاه قرارگاه را شناسایی و از بین ببرید و حواستان هم به این باشد که اسرار مردم فاش نشود.

وی تصریح کرد: سرعت کافی در راستی آزمایی و ارسال گزارشات به دستگاه قضایی هم بسیار مهم است و گاهی اوقات دیرشدن در ارسال گزارش و اطلاعات موجب از دست رفتن زمان می شود که باید با برنامه ریزی در زمانبندی از وقوع آن جلوگیری نمود .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها