رئیس هیات فوتبال سیریک:

رشد بخش های مختلف فوتبال سیریک در یکسال گذشته/ ورزش تنها سرگرمی جوانان سیریکی است



سومین نشست مسئولین کمیته های هیات فوتبال شهرستان سیریک با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان،اعضای هیئت رئیسه و مسئولین کمیته ها در محل سالن جلسات شهرداری بندر کوهستک برگزارشد.

به گزارش صبح ساحل، رئیس هیات فوتبال شهرستان سیریک در این نشست ضمن تشریح اقدامات انجام شده در یکسال گذشته بیان کرد: آنچه انجام شده است تلاش همگانی در راستای توسعه در بخش های مختلف بوده است. مهرداد احمدی ادامه داد: در شهرستان سیریک تنها سرگرمی جوانان ورزش است که اغلب جوانان نیز به سمت رشته های فوتبال و فوتسال سوق داده شدند که می بایست هیات فوتبال با برنامه ای جامع و کامل برای پیشرفت این ورزش  تلاش نماید.وی افزود: باید همگان برای حمایت از ورزش تلاش کنند و نباید سختی های موجود در مسیر را به دوش هیات های ورزشی انداخت که هیچ نوع منبع درآمدی و اعتباری ندارند.


رئیس هیات فوتبال سیریک عنوان کرد: در یکسال گذشته حرکت های نو و خلاقانه ای در مجموعه هیات فوتبال سیریک رخ داده است و منجر به رشد در بخشی از آیتم های مربوطه در هیات فوتبال شده است. مهرداد احمدی اشاره کرد: راه اندازی هیلت فوتبال بخش بمانی می تواند زمینه ساز توسعه رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی  در بخش بمانی شود.رئیس شورای اسلامی بخش بمانی نیز در این نشست بیان کرد: اقدامات خوبی طبق عملکرد اعلامی از سوی مجموعه هیات فوتبال شهرستان انجام شده است که آن را به فال نیک گرفته و امید داریم با نگاه دوستان  شاهد توسعه و شروع حرکت های خوب در بخش بمانی باشیم.علی طاهری ادامه داد: متاسفانه بخش بمانی در خصوص راه اندازی هیات های ورزشی کمی دچار مشکل است و از اینکه هیات فوتبال پیشرو در این اقدام شد جای تقدیر و تشکر را دارد.


طاهری عنوان کرد: در بخش بمانی ورزشکاران ما با کمبود امکانات ورزشی دست و پنجه نرم می کنند و این نیاز است همه مسئولین نگاهی به توسعه ورزش نیز داشته باشند.عضو هیئت رئیسه هیات فوتبال سیریک عنوان کرد: هیات فوتبال با توجه به رشته های ورزشی که تحت پوشش دارد به عنوان یکی از هیئت های پر کار و شلوغ اداره ورزش وجوانان می باشد.


ابراهیم کریمی اظهار کرد: عملکرد یکسال هیات فوتبال سیریک قابل قبول و قرار گیری این هیات در دو سال متوالی در جمع هیات های برتر استان نشان از برنامه ریزی خوب در این هیات است.کریمی اشاره کرد: کمیته های هیات  می بایست نقاط ضعف و قوت شهرستان را در بخش های تحت پوشش خود را مشخص و برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تلاش نمایند.وی افزود: همگان برای پیشرفت این رشته ورزشی که هرساله جوانان بی شماری را به سمت ورزش سوق داده است تلاش نمایند.


رئیس اداره ورزش و جوانان سیریک گفت: هیات فوتبال یکی از هیات های با برنامه و منسجم شهرستان سیریک است.ابراهیم آیین پرست ادامه داد: در بخش بمانی در یکسال گذشته با رشد فضاهای ورزشی همراه بوده ایم و امید است در آینده نزدیک شاهد ایجاد فضاهای دیگر در این بخش باشیم.
آیین پرست عنوان کرد: از هیات فوتبال به پاس توجه به توسعه ورزش در بخش ها نیز کمال تقدیررو تشکر را دارم و امید داریم بزودی شاهد فعالیت دیگر هیات های ورزشی در سطح بخش باشیم.


در پایان و بنا به ماده ۳۵ فصل هشتم اساسنامه هیات های فوتبال استان ها آقایان ابراهیم کریمی، ابراهیم ملاحی و یوسف زرهی به عنوان اعضای هیئت رئیسه هیات فوتبال سیریک منصوب شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها