ارایه خدمات به مسافران پاییزی در هرمزگان انجام نمی‌شود



معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: وضعیت هشدار دهنده بیماری کرونا در هرمزگان کاملاً جدی است و اگر اقدامات پیشگیرانه در حوزه های مختلف انجام نشود قرار گیری در وضعیت قرمز این بیماری و اعمال محدودیت های بیشتر دور از انتظار نیست.

به گزارش صبح ساحل به نوشته ایسنا، اسماعیل موحدی نژاد افزود: بدین منظور و با هدف پیشگیری از همه گیری کرونا در هرمزگان، ارایه خدمات به مسافران پاییزی تا عادی شدن شرایط امکان پذیر نیست.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی بیماری کرونا روشنایی بوستان های ساحلی همچنان قطع است و ارایه خدمات بهداشتی به مراجعه کنندگان نیز متوقف شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: هرمزگانی ها از دیرباز تاکنون مهمان نواز بوده اند و همیشه جز استان گردشگر پذیر کشور به شمار رفته اند اما اکنون شرایط متفاوت است و حفظ سلامتی شهروندان و هموطنان از همه چیز واجب تر است.

اسماعیل موحدی نژاد با اشاره به اینکه انجام مسافرت در شرایط فعلی می تواند منجر به مرگ ناشی از کرونا شود از همه هموطنان درخواست کرد سفرهای خود را به هرمزگان پایتخت گردشگری دریایی کشور را به آینده و زمان دیگر موکول کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: دانشمندان در آینده نزدیک بتوانند واکسن کرونا را بسازند تا پس از ایمنی علیه این بیماری بدون دغدغه همانند سال های گذشته میزبان میلیون ها گردشگر از داخل و خارج کشور باشیم و با آغوشی باز به مهمانان خدمت کنیم.

به گفته این مقام مسئول، برپایی چادر در بوستان های بندرعباس ممنوع بوده و از مردم خواسته شده در صورت مشاهده نصب چادر مسافران در پارک ها و یا حاشیه خیابان ها به سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

موحدی نژاد در پایان تصریح کرد: با خنک شدن هوا در جنوب کشور بسیاری از هموطنان از راه های جاده ای، ریلی و هوایی هوایی خود را به هرمزگان می رسانند که در این زمینه نیاز است به منظور کاهش اثرات مخرب کرونا در موج سوم این بیماری در این استان، مسئولان همانند ابتدای امسال تدابیر جدی تری را اتخاذ و ورودی شهرها را کنترل کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها