به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان تبلت اهدا می شود



مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از تهیه تبلت برای دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: این تبلت‌ها در نیمه اول آبان ماه سال جاری در اختیار دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان‌ها قرار می‌گیرد.

 

به گزارش صبح ساحل، علی الهیاری اظهار کرد: اهداء تبلت به دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد باهدف بهره‌مندی آنان از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب آموزشی برای دانش‌آموزان انجام می‌شود. در این راستا مجتمع فولاد هرمزگان مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال جهت مشارکت در خرید تبلت برای این دانش‌آموزان نیازمند به کمیته امداد استان اهدا کرد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و تصمیمات ستاد آموزش مجازی وزارت آموزش‌وپرورش، تأمین تبلت برای دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می‌شود و قرار است تمامی این تبلت‌ها از محصولات تولید داخل کشور خریداری شود و در نیمه اول آبان در اختیار دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان‌ها قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان بابیان اینکه باوجود کمک شرکت‌هایی چون فولاد هرمزگان، خیرین، گروه‌های جهادی و آحاد مردم بازهم نیازمند کمک مردم نوع‌دوست هستیم، افزود: مردم با اهدای کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۰۶۴۸-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود در طرح ملی «رزمایش همدلی» برای «ایران همدل» و خرید تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند شرکت و این نهاد را در بهره‌مندی دانش‌آموزان نیازمند به تبلت یاری کنند.

الهیاری تصریح کرد: همچنین کمک‌های نقدی جشن عاطفه‌های امسال برای خرید تبلت دانش‌آموزان نیازمند هزینه شده و به‌زودی این تبلت‌ها نیز در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون بیش از ۲۴ هزار دانش‌آموز و بیش از چهار هزار دانشجو تحت حمایت‌ کمیته امداد هرمزگان هستند و تلاش می‌کنیم در سال تحصیلی جدید که با شرایط کرونایی، آموزش اکثریت دانش‌آموزان مجازی شده‌ است، هیچ دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها