ادامه روند دستگیری‌ در شهرداری‌های کشور/ کشف دلار، سکه و شمش طلا در خانه یکی از کارکنان شهرداری



موج دستگیری در شهرداری ها طی چند ماه اخیر از مازندران، بوشهر، آذربایجان غربی و شرقی، گلستان، بومهن(تهران)، هرمزگان آغاز و حالا به مشکین دشت کرج رسیده است.

به گزارش صبح ساحل، بازداشت دو مدیر منطقه در شهرداری بندرعباس که اتهام یکی از آنها «اخذ رشوه و تخلفات انتخاباتی»، بازداشت برخی مدیران شهرداری تبریز خرداد ماه امسال به اتهام فساد مالی ، بازداشت شهردار رودهن(تهران) مهر ماه به علت دریافت رشوه و فساد مالی، بازداشت شهردار و دو کارمند شهرداری بندرگز مازندران، دستگیری تعدادی از کارکنان شهرداری مهاباد باز هم به اتهام فساد مالی از جمله مواردی بود که اتفاق افتاد.

امروز نیز دادستان فردیس از بازداشت سه نفر از کارکنان شهرداری مشکین دشت کرج به اتهام اخذ رشوه خبرداد و گفت: احتمال بازداشت افراد دیگر دخیل در این پرونده وجود دارد.

وی افزود: از متهم ردیف اول علاوه بر مستندات، تعداد ۳۰ سکه بهار آزادی، مقادیری ارز خارجی، طلا به ارزش  ۲۰۰ میلیون تومان، ۵ میلیون تومان وجه نقد و  شمش ۳۰ گرمی طلا کشف و ضبط شده است.

حسین ناصرخاکی با بیان اینکه همه متهمان به منظور انجام تحقیقات تکمیلی در بازداشت هستند گفت: متهم ردیف اول اکنون در بازداشت موقت قرار دارد و برای سایر متهمان نیز قرار وثیقه صادر شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها