رقابت های شطرنج آنلاین هرمزگان

نفرات برتر مشخص شدند 



نیما نجفی از بندرعباس قهرمان یازدهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین آزاد شهرستان بستک ویژه هفته تربیت بدنی شناخته شد.‌
به گزارش صبح ساحل، دراین دوره از رقابت‌ها که با حضور ۱۰۰ شطرنجباز از استان های هرمزگان ، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، قزوین، کرمانشاه، تهران، آذربایجان شرقی در ۱۸ دور به روش سوئیسی و  آنلاین برگزار شد نیما نجفی از بندرعباس با کسب ۱۴/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۱۳۹ اول شد. علی کوهپیما از نورآباد ممسنی با کسب ۱۳/۵  امتیاز در مکان دوم قرار گرفت . استاد بین المللی شاهین مهندسی از تهران با کسب ۱۳ امتیاز عنوان سومی را به دست آورد. پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با کسب ۱۲/۵ امتیاز چهارم و  نیایش موحد از اهواز با کسب ۹/۵ امتیاز به عنوان بانوی برتر انتخاب شد.‌ مقام اول زیر ۱۴ سال را  عرفان میرزایی از فیروزآباد با ۹/۵ امتیاز از آن خودش کرد. 
    نفرات برتر مشخص شدند 
  

 شطرنج آزاد آنلاین جزیره کیش

یازدهمین دوره مسابقات شطرنج آزاد آنلاین جزیره کیش برگزار شد.  دراین دوره از رقابت‌ها که با حضور ۳۱ شطرنج باز از شهرهای مختلف استان هرمزگان در ۹ دور به روش سوئیسی برگزار  محمدحسین هروی از  کیش با کسب ۸ امتیاز و پوئن شکنی ۴۰ عنوان نخست را به دست آورد.  پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با کسب ۸ امتیاز دوم شد. نادر نوروزیان از کیش با کسب ۷ امتیاز و در جای سوم اییتاد. مقام برتر رده سنی کمتر از ۱۴ سال ، را آریا صنوبر با کسب شش امتیاز به خودش اختصاص داد. در پایان این مسابقات با حمایت ریاست هیات شطرنج کیش به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا سد.
   
   نفرات برتر مشخص شدند    

 پانزدهمین دوره شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی بندرلنگه 

مهران زاهری با اقتدار قهرمان پانزدهمین دوره از مسابقات شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه معرفی شد. ‌این دوره از مسابقات  به مناسبت هفته تربیت بدنی و  به صورت آنلاین با شرکت ۸۶  شطرنجباز در ۹ دور به روش سوئیسی با زمان پنج دقیقه بدون فیشر، برگزار شد ودر پایان مهران زاهری از همدان با ۹ امتیاز  اول شد.  عرفان میرزایی از فیروزآباد با ۷/۵ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت. نادرنوروزیان از کیش با شش امتیاز در جای سوم ایستاد. امیرحسین شفیعی از شیراز با شش  امتیاز ، سجاد شاهی مریدی از کرمان با شش  امتیاز چهارم و پنجم شدند. در رده  نوجوان زیر14سال  یاسان قربانی از بندرعباس  اول شد و  ریحانه محررزاده از بندرعباس به عنوان بانوی برتر معرفی شد.
 
  
نفرات برتر مشخص شدند 
  
آریا مظفری قهرمان پانزدهمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین مرکز استعدادهای درخشان حقانی شناخته شد.‌در این دوره از مسابقات که  در پنج دور  برگزارشد آریا مظفری  دانش آموز پایه نهم با کسب پنج  امتیاز قهرمان شد. یاسان قربانی دانش آموز پایه هشتم با کسب چهار  امتیاز دوم شد.‌ آرشام مظفری با کسب سه امتیاز عنوان سومی را کسب کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها