افتتاح درمانگاه حکیم میناب با هزینه‌ی 15 میلیارد تومانی



درمانگاه حکیم،به عنوان سومین درمانگاه شبانه روزی شهرستان میناب با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و هزینه ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح ساحل، «بهنام حسن پور»، مدیر درمانگاه شبانه روزی حکیم شهرستان میناب با بیان اینکه زیربنای درمانگاه ۴۰۰ مترمربع است، گفت: این درمانگاه با هزینه ۱۵میلیارد تومان ساخته شده‌است و در حال حاضر ۴ پزشک عمومی و ۱۲ پرستار در این درمانگاه به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه حکیم به عنوان سومین درمانگاه شبانه روزی میناب است، افزود: تعرفه‌های درمانی در این درمانگاه به نرخ دولتی محاسبه می‌شود و ویزیت بیماران دوشنبه هر هفته رایگان خواهد بود.

گفتنی است؛ در روز گذشته فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: برای تکمیل بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس تا پایان سال برنامه ریزی شده بود سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از محل مصوبه سفر رییس جمهور و ردیف توازن ملی و ردیف بودجه،۱۷۵ میلیارد تومان برای تامین نیروی انسانی و تسریع در اجرای این بیمارستان اختصاص  دهد. همتی افزود: بیمارستان 531 تخت‌خوابی بندرعباس یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی هرمزگان است که منابع مالی آن با پیگیری‌های انجام شده در حال تامین است و امیدواریم با روند مناسب اجرای این پروژه تا پایان سال آماده بهره برداری شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها