۳۰ میلیارد برای تکمیل بیمارستان شهدا بندرعباس اختصاص یافت



استاندار هرمزگان گفت با پیگیری صورت گرفته با معاون وزیر بهداشت، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز بیمارستان (شهدا) ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس اختصاص یافت.

 

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی سی‌ام مهرماه در نشست با تقوی‌نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت افزود این میزان اعتبار در هفته آینده به حساب دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واریز می‌شود.
استاندار هرمزگان اظهار داشت همچنین برنامه‌ریزی شده برای سرعت‌بخشی در اجرای این بیمارستان و تامین نیروی انسانی آن، تا پایان امسال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور از محل مصوبه سفر رییس جمهوری و ردیف توازن ملی و ردیف بودجه ۱۷۵ میلیارد تومان اختصاص دهد.
▪️همتی تصریح کرد بر اساس پیش‌بینی‌ها قرار بود این بیمارستان در ۲ سال آینده به بهره‌برداری برسد اما تلاش داریم با کمک وزارت بهداشت تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

گفتنی است پروژه بیمارستان شهدا بندرعباس با ظرفیت ۵۳۱ تخت، یکی از بیمارستان‌های دولتی متعلق به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است و از آن به‌عنوان یکی از بزرگترین بیمارستان‌های جنوب کشور نام برده می‌شود.
ساخت این پروژه از سال ۱۳۸۹ آغاز شده و در دولت قبل قرار بود ۲ساله ساخته شود اما عملیات احداث آن به‌کندی پیش رفت تا در دولت فعلی روند ساخت آن شتاب بیشتری گرفت.
تیرماه امسال استاندار هرمزگان این بیمارستان را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دولت تدبیر و امید در هرمزگان دانست و گفت رئیس‌جمهوری به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داده که هم حمایت و هم تامین مالی مورد نیاز این طرح انجام شود که تا پایان امسال (۱۳۹۹) این پروژه تکمیل شود.
بنا به گفته استاندار، تاکنون ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار در این طرح جذب شده است.
بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی شهدا بندرعباس در منطقه پردیس و ابتدای بلوار امام حسین و بزرگراه شهیدرجایی قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها